Sunday, May 3, 2015

Olive green coat

Na początek chciałam podziękować Wam za nieziemską ilość wyświetleń ostatniego postu, ciesze sie że aż tak wam się spodobał :)) Dziś znów w outficie króluje kolor oliwkowy, ostatnio często kupuję właśnie ciuchy w tym kolorze - czuje się w nim świetnie. Tym razem oliwkowa narzutkę połączyłam z bielą w postaci spodni i sweterka a do tego dodałam buty nude oraz torebkę. Co sądzicie?

At the start I want to thank you all for the high views of the last post, I'm so happy that you all liked it :) In today's outfit the main colour is olive green, everything that I lately buy is in this colour, I just feel great in it. This time I combined it with white pants, jumper and nude heels + bag. What do you think ? 

Kurtka / Coat - Sheinside (tutaj) | Spodnie / Pants - H&M / Sweterek, buty & torebka / Jumper, bag & shoes - Primark

















20 comments:

  1. Nie dziwie Ci się, ze tak dobrze czujesz sie w oliwkowym kolorku, bo naprawde Ci z nim do twarzy ;)
    Swietna stylizacja! Jak zawsze :)

    ReplyDelete
  2. Kochana, nie wiem jak można być tak pięknym :o Wszystkie Twoje posty są zawsze dla mnie na plus, ale ten i poprzedni no genialne ! Rewelacyjnie Ci w odcieniach oliwkowych ! Piękna kobietka z CIebie ;) Chyba sobie wydrukuje Twoje zdjęcia i powieszę nad łóżkiem ! Jutro zaczynam wyzwanie "bikini" - będziesz moją motywacją ! Buziory piękna ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bez przesady haahah :D ale milo mi !

      Delete
  3. bardzo fajny zestaw! prosto, ale super! :)

    ReplyDelete
  4. narzutka jest świetna i wyglądasz w niej bardzo dobrze:)

    ReplyDelete
  5. To znow ja, wrozko! Nw co napisac. Klasa, po prostu. Mega elegancko zarazem kobieco, ciut delikatnie, ale jednak z pazurem, no ranyyy, jak tak mozna?! I wszystko tak w umiarze, bez przepychu. Mistrzostwo :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. staram sie robic teraz konkretne posty nie byle jakie ;*

      Delete
  6. po za ciut sukowatym ryjkiem to jak anioł <3 mega sliczna Klaudiaaa !! oby tak dalej :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha ;p racja bitch face mam ale to dlatego ze wialo ;d

      Delete
  7. Świetna ta narzutka! Strzał w dziesiątkę, a białe jeansy hm sama szukam takich od jakiegoś czasu :-)

    ReplyDelete
  8. http://www.vouguex.blogspot.com/2014_08_01_archive.html
    chcesz sprzedać?

    ReplyDelete
  9. świetna stylizacja ! oliwkowa narzutka pięknie współgra z białym kolorem :)

    ReplyDelete

Moj blog to nie portal do reklamowania swojego bloga :)
Komentarze z linkami do bloga kasuje.