Thursday, February 28, 2013

Hipster style


Pogoda znow dopisuje dlatego porobilam pare zdjec :) Po raz drugi pokazuje cos bardzo prostego i minimalistycznego. 






Sweter - H&M , Koszula - Atmosphere , Spodnie 'high waist' - H&M, Buty - No name , Torebka - Atmosphere , Pierscionek -YES


Monday, February 25, 2013

Something simple

Jak widac pogoda nam dopisuje mamy prawie 10 stopni i mocne slonce ! Wiem ze moj wczorajszy outfit nie robi szalu ale licza sa checi. W sumie to tak ubieram sie na codzien sweterek i rurki , nic wielkiego. A moze macie jeszcze jakies ciekawe propozycje na posty ? 



Sweterek- Bershka , Spodnie - ZARA , Buty - Butik , Komin- Atmosphere 



Wednesday, February 20, 2013

Shopping

Po powrocie dopiero dzis mialam czas i checi zeby zrobic jakis post. Kocham wypady do Polski zawsze wypoluje wszystko o 75% taniej :) Te tanie ciuszki chyba na mnie zawsze grzecznie czekaja bo trafiam na swoj rozmiar i ostatnia pare. To sie nazywa szczescie! W Polsce bylo ciekawie ale baaaaaaaaardzo zimno. Mimo slabej pogody nic nie przeszkadzalo mi w robieniu dobrych zakupow. Na zdjeciach kazda rzecz nie przekracza 80 zl. Nie narzekam :) Wiem ze wcale nie pokazuje zadnych stylizacji ale niedlugo to sie zmieni. Narazie mysle ze zrozumiecie ze mam probne matury i poprostu zwyczajnie nie mam ochoty :D 

Biore tez udzial w konkursie prosze o glosy  



A o to mala niespodzianka od mojej 'Walentynki' :) Pandora




Szpilki - Zara , Botki step by step , Marynarka - Reserved , Sweter - H&M , Woskowane rurki - Zara , Jeansy - Outlet , Tregginsy - Stradivarius , Koszulka szara - H&M ,  Koszulka w czaszki - Atmosphere , Sliwkowa oversize - Outlet , Szal - SH






Friday, February 8, 2013

Let's fly away !

Mam jeszcze tyle rzeczy do spakowania a narazie walizka prawie pelna.... kill me !





Tuesday, February 5, 2013

Small collection

Ktos niedawno zaproponowal mi post z moimi lakierami do panokci :) Kolekcja byla wieksza ale poporstu juz byly zepsute.. 




Sunday, February 3, 2013

Just a lil bit

Przepraszam za brak postow ale jestem zabiegana pakuje sie i wszystko na raz dodam cos konkretnego jak to wszystko sie ulozy :) Dzis wieczorem wybywam do kina !