20:57

Last shopping

Hejka :) Tak tak wiem ze obiecalam wam outfit ale niestety pogoda jest tak okropna ze nie chce mi sie nawet wstawac z kanapy. Dzis ostatnie zakupy przed wylotem moze jeszcze jutro cos mi wpadnie bo potrzebuje kilka malych rzeczy :) Pare sweterkow no i oczywiscie covery ktore wlecialy mi w lapki. Jestem na tyle zakrecona ze zolty jest do iphone 5 :c moge komus oddac :D Zamowilam tez blekitny i w palmy oraz LV ktory bedzie pasowal do mojej torebki. Jestem ogolnie zalamana z kolekcji letnich w sklepach poprostu nic a nic mi sie nie podoba..... A teraz czas na pakowanko ! 


Zapraszam na Instagram-a www.instagram.com/vouguex
Do konca konkursu tylko tydzien ! 







Zara


Atmosphere



Dunnes



Atmosphere


Zara

27 komentarzy:

  1. jakiego masz iphona?

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie lecisz ?

    OdpowiedzUsuń
  3. swetry na lato? :o

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękna ta żółtaaa, chcę ją *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja stwierdziłam, ze nic nie kupuje na lato jedynie mam kilka koszulek które i tak kupiłam zeby mieć coś nowego bo to co jest w sklepach to jest tragedia, wiec korzystam z wysprzedaży i kupuję rzeczy na jesień zimę gdzie ceny tych rzeczy teraz są śmieszne, a lato szybko zleci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. true , dlatego tez te swetry a nie zawsze w lato jest goooooraco :)

      Usuń
  6. no teraz jest prawie koniec czerwca a tylko kilka razy było tak ciepło a wieczory mimo wszystko są chłodne wiec lepiej kupować coś innego, zresztą jak ja widzę ceny tych letnich rzeczy to naprawde sie nie opłaca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale wiadomo nie bedziemy chodzic w dlugich spodniach ! u nas byla ostatnio parka na zime w Zarze za 20 e przeceniona ze 199 a ja glupia jej nie wzielam ;c

      Usuń
  7. poza zakupami masz jakies zycie?

    OdpowiedzUsuń
  8. to prawda opłaca się właśnie teraz kupować ubrania jesienno zimowe gdyż są bardzo dużo przeceniane . ostatnio np. kupiłam sobie w New Yorker'ze sweter za 19.99 ! przeceniony ze 159.99 więc się opłaca ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zolty jest cudowny! Chce taki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. oj zakupy swietne bardzo w moim stylu, lubie sweterki i nawet w lato mogą się przydac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo , czasem deszczyk predzej czy pozniej sie zjawi wiec sie przydadza :D

      Usuń
  11. a ile chcesz za ta żółtą ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko za przesylke to nie wiem ile tam w polsce kosztuje ;>

      Usuń
  12. mam bardzo podobny gust do Ciebie, też lubię się ubierać, jakby to określić 'za tanie pieniądze', bo uważam, ze lepiej mieć więcej za mniej niż mniej za więcej a jakościowo ciuchy są już takie same :) nie przejmuj się hejtami, przechodzę codziennie na asku przez to samo, głowa do góry i ciesz się swoim życiem, nie patrz na innych, pozdrawiam i oby wiecej tak dobrych outfittów ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje ;D ja aska usunelam po kilku dniach ludzie tam sa okropni nie warto tego miec :D

      Usuń
  13. Naprawdę super!
    Ze mną to różnie bywało...
    Zwykle staram się być oszczędna i stonowana. Ale czasem jak znajdzie się jakaś perełka to bez względu na cenę - muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger