Saturday, December 28, 2013

Neon


PL : Kto powiedzial ze neony mozna nosic tylko w lato? Nikt! Dlatego tez powracam do moich ulubionych kolorowych stylizacji. Co mam na sobie? Neonowy sweter do tego neonowe szpilki i torebke, jasno niebieskie jeansy i mietowe paznokcie. Zeby nadac lookowi troche kontrastu pomalowalam usta na neonowy roz i do tego dorzucilam srebrny naszyjnik , zegarek i bransoletke. Jak podoba sie wam taka stylizacja? Dodam rowniez ze dzis jest ostatni dzien na zglaszanie sie do konkursu.

EN : Who said that you can only wear neon colours in summer ? No one! That's why I'm comming back to my favouite colourful outfits. What am I wearing? Neon jumper with neon heels and bag , light blue jeans and minty nails. To add a bit of contrast I used neon pink lipstick and silver jewellery. How do ye like it? 














Jumper , Bag , Shoes - Atmosphere 
Pants - Bershka 
Watch - River Island 
Bracelet - Pandora 
Lipstic - NYC

94 comments:

  1. woooooooooooow! Cudownie! Ostatnie zdj bomba! aż poczułam wiosnę dzięki tej stylizacji! Sporo pozytywnej energii od Ciebie bije ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. i o to chodzilo :D dziekuje za mile slowa ;*

      Delete
  2. wygodne sa te szpilki ? :)

    ReplyDelete
  3. uwielbiam neonki ale nienawidze tego typu szpilek niestety :( nie podobaja mi sie strasznie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tez mi sie nie podobaly ;) bo wiekszosc moich szpilek to platformy ale musialam :D

      Delete
    2. dla takiego koloru warto kupic szczegolnie buty !

      Delete
  4. gdzie dostane taki sweterek ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest podobny na chicnova ;) ktory mozesz wygrac biorac udzial w konkursie !

      Delete
  5. schudlas słońce?;-)

    ReplyDelete
  6. nie żartuje;-) wygladasz cudownie!!

    ReplyDelete
  7. ubierasz sie tak rowniez do skzoly ? w sensie takie buty, usta itd ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nosze lity i koturny tak maluje usta tylko nie tak mocno ;)

      Delete
  8. jejuuuu *.* chcę takie buty ! nie wiesz gdzie takie dostanę ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem ze byly kiedys podobne na czas na buty a czy sa nie mam pojecia ; )

      Delete
    2. http://czasnabuty.pl/product-pol-5616-NEONOWE-SZPILKI-I9828Y-S2-24P.html te ? :D

      Delete
  9. ćwiczysz coś ? dieta? świetnie wyglądasz! :) Bardzo lubię Twoje posty, Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje ;) cwicze objadanie sie po siwetach ;p ale od nowego roku zapisuje sie na basen i silownie ; )

      Delete
  10. bardzoo sie podoba :D naszyjnik jest świetny, ostatnio mam fioła na punkcie naszyjnikow :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tak samo.. nigdy ich nie lubilam ale teraz jakisz szal !

      Delete
  11. Hej :) Może pokazałabyś jakieś propozycje sukienek na studniówke czy sylwestra, ale z ubraniami dostępnymi na polskich stronach ? Plissss :* PS : Przepiękna stylizacja ;)

    ReplyDelete
  12. Piękna stylizacja :)
    Zapraszam do siebie na konkurs!
    Do wygrania ubrania z Rosegal :)
    >>> http://sialalala96.blogspot.com/2013/12/giveaway-z-rosegal.html <<<

    ReplyDelete
  13. Ślicznotka *.*

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. ostatnie zdjecie jest boskie ♥!

    ReplyDelete
  15. kocham to ! bosko ! pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  16. jestes teraz w polsce?

    ReplyDelete
  17. boziu mega piękna ;-*

    ReplyDelete
  18. pięknie wyglądasz! zdecydowanie lepiej wyglądasz w jasnych kolorach :* a szminka cuuudowna! ♥
    ja bym tylko założyła coś innego na szyję, tak ciężko wygląda ale jest ok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja ostatnio lubie duze ozdoby na szyje :D ale dziekuje ;*

      Delete
  19. odblokuj insta :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie planuje ;) jak juz pisalam nie chce aby osoby ktorych nie lubie ogladaly mojego instagrama:D

      Delete
    2. no ale niektóre osoby które lubia ogladac Ciebie i twojego insta nie maja dostepu do zalozenia sb go i smutno :(

      Delete
  20. Zestaw jest świetny! Wyglądasz pięknie ;)

    ReplyDelete
  21. Super połączenie !
    Pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    ReplyDelete
  22. neony są na każdą porę roku moim zdaniem, a chyba najbardziej powinny być na zimę, żeby rozweselić. :>
    bardzo fajnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie kazdy sie na to decyduje , bezpieczniej ubrac sie na ciemno ;)

      Delete
  23. ślicznaaaa, ale nie podobają mi sie twoje kolana, a tak to na mega plus ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiedzialam ze przez spodnie widac mi kolana ;)

      Delete
    2. ale nie chodzi tylko o spodnie lecz o ich całokształt który widac w innych stylizacjach

      Delete
    3. aha bo jak juz nie ma sie czego przyczepic to trzeba komentowac moje kolana ? :D pozazdroscic !

      Delete
  24. przepiękna ! cudowna stylizacja ! ; ))
    jesteem zachwycona !

    ReplyDelete
  25. Zachwycasz.. Napatrzeć się nie mogę. :)

    ReplyDelete
  26. Hej, piękna stylizacja :) Kwitniesz :) MAm pytanie myślisz że wiosną znowu będą modnę trampki ? ;> http://allegro.pl/b3k-tenisowki-conver-trampki-12-kolorow-gratis-38-i3792124501.html jakie kolor z tych byś wybrała, zastanawiam się nad czerwieną lub miętą i nie wiem które , :)

    ReplyDelete
  27. jak wyprowadziłaś się za granicę, miałaś jakiś problem z cerą ? np. trądzik lub coś podobnego.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak !! W Polsce nie mam nic na twarzy a tu jest strasznie chlorowana woda :)

      Delete
    2. też mieszkam w Irlandii i przeżyłam koszmar z moją buzią... co stosowałaś ? ja robie wiele masek i używam wszystkim wynalazków ale mi nic nie pomaga ... dziękuje za odpowiedź :*

      Delete
    3. cos ty nic Ci nie pomoze :) wybierz sie do dermatologa ja bylam w Medicusie jest on w Cork i Dublinie :) woec jedz gdzie masz blizej maja tam naprawde super lekarzy

      Delete
  28. na stałe mieszkasz w Irlandii? połnocnej czy południowej ? jak można wiedzieć ;) pozdrawiam :* ps. najlepsza Twoja stylizacja! :*

    ReplyDelete
  29. Powiało wiosną :-) Świetny zestaw, śliczne kolory i bardzo ładnie wygladasz !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. jaki masz numerek szminki ?

    ReplyDelete
  31. Śliczne masz teraz zdjęcie ! Pięknie Ci w tej szmince :) i stylówka jak najbardziej na TAK. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To zasluga mojego kochanego fotografa i obiektywu :D dziekuje :*

      Delete
  32. Ale świetna stylizacja...Te buty są mega...W ogóle tak pięknie wyglądasz,piękne zdjęcia,piękne wszystko!Pozdrawiam i czekam na kolejne wspaniałe stylizacje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znow czekam na kilka paczek i mam nadzeje ze nastepne stylizacje tez Ci sie spodobaja :*

      Delete
  33. Jest mega i bardzo pięknie wyglądasz. A naszyjnik swietny. Kiedyś takich dużych nie lubilam, ale ostatnio skradly mi serce ;-):-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja wgl bizu nie tolerowalam ale teraz stroj bez nich jest taki pusty.. :)

      Delete
  34. stylizacja konkret ! ;* co to za nutka jest ;)?? http://instagram.com/p/iMd6EPlDVj/ nagranie wymiata hahha

    ReplyDelete
  35. mam pytanie jaką śrdnice ma Twoj zegarek złoty " Geneva" ?

    ReplyDelete
  36. mam pytano do Ciebie :) jeżeli nie odpowiesz to zrozumiem, bo jest do pytanie trochę nie na miejscu :) jak sobie poradziłaś zostawiając chłopaka i wyprowadzając się za granicę ? nadal ze sobą jesteście ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mialam 10 lat jak sie wyprowadzalam i nawet sie nie znalismy :) tak obecnie razem mieszkamy

      Delete
  37. Twoi rodzice nic przeciwko temu nie maja ? bo ja dobrze czytałam to jest starszy od Ciebie trochę ;) wybacz za te pytania ale wyprowadziłam się za granicę i ciężko jest między mną a chłopakiem

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie :) moi rodzice bardzo chcieli zeby przyjechal :)

      Delete
    2. to zazdroszczę takich rodziców :) mogłabym o wiele popytać ale nie wypada tak publicznie :) dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam :*

      Delete
  38. odblokuj instagrama dla wszystkich ;)

    ReplyDelete
  39. tez mieszkam w Irlandii fajnie by było Cię poznać :) ale niestety nie ta sama Irlandia...

    ReplyDelete
  40. Super wyglądasz. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. uwielbiam takie sweterki :))))))) pieknie wygladasz
    ¦ mój blog

    ReplyDelete
  42. uwielbiam neony <3 Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    ReplyDelete
  43. Do you want follow each other? Let me know!
    Happy New Year!!!


    http://anna-alina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. we've always loved wearing colour all year round, including during the colder months! We particularly love our floral prints, pastels and of course neons, so this outfit is something ew would definitely wear. We love your heels especially!

    http://mkstyleramblings.blogspot.com.au/

    ReplyDelete
  45. amazing photos)

    follow each other?
    meruertberikova.blogspot.com

    ReplyDelete

Moj blog to nie portal do reklamowania swojego bloga :)
Komentarze z linkami do bloga kasuje.