Monday, May 12, 2014

DIY

W dzisiejszym poscie znow cos innego. Chce pokazac wam jak szybko zmienic prosta koszulke na fajny letni tank top. Jest to bardzo proste :) 




Potrzebujecie tylko biala kredke ( ja uzylam taka do makijazu ) i nozyczki


Obrysuj ksztalt i dlugosc na koszulce biala kredka. Im wiekszy luk tym bardziej koszulka bedzie wycieta pod pachami. Obcinaj po lini.


Zloz koszulke na pol ( pamietaj zeby wszytsko bylo rowno ) I obcinaj idac za linia obcietego juz rekawka.



Przepraszam za jakosc zdjecia :D Zeby obciac 'kolniezyk' poprostu rowno odetnij przy lini zszycia.


A oto przykladowy outfit z taka koszulka :D Mozecie ubrac pod nia kolorowy stanik lub bandau :) 
Mam nadzieje ze sie podobalo :*

10 comments:

  1. wolałabym żebys stylizacje pokazala na sobie :D ale pomysł fajny !

    ReplyDelete
    Replies
    1. w wakacje napewno sie w tym pojawie nie raz ; d

      Delete
  2. tez tak robie bluzki :D
    dobre DIY !!
    kiss

    ReplyDelete
  3. super!
    Ps.swietne spodenkki :)

    ReplyDelete
  4. podoba mi się :) gdzie kupiłaś ten t-shirt który przerobiłaś ? :)

    ReplyDelete
  5. bardzo fajny pomysł jak bluzka nam się znudzi ;)

    ReplyDelete
  6. świetny pomysł, muszę wykorzystać ;)

    ReplyDelete
  7. Ślicznie to wyglada!
    Chcę tak kiedyś zrobić xd

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Moj blog to nie portal do reklamowania swojego bloga :)
Komentarze z linkami do bloga kasuje.