Saturday, July 5, 2014

''Pop up store'' SINSAY x ICE WATCH - Krynica Morska

Wczoraj jako jedna z blogerek mialam okazje byc na otwarciu Sinsay ''Pop up Store''  na plazy w Krynicy Morskiej. Moim zadaniem bylo poprowadzenie mini warsztatow DIY i przerobienie spodenek oraz koszulki z Sinsay. Z zwyklej koszulki z napisem zrobilam crop top a spodenki rozprulam i delikatnie wybielilam w domestosie. Zapraszam do ogladania zdjec i czekam na wasze komentarze.



Koszulke ucielam pod 'I'm' i recznie podszylam :) 



Aby uzyskac jasniejsszy odcien spodni pomieszalam domestos razem z goraca woda. Spodenki zostawilam na ok. 30 min.




A oto mini bar gdzie po zakupach mozecie zjesc Sinsay-owe pysznosci :) 









11 comments:

  1. Mega sprawa :) za tydzień tam zajrzę, bo w okolicach Krynicy Morskiej mam rodzinkę :) A te spodenki nie będa sie wypierać jeszcze po tym domestosie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. polecam ;d po opalaniu mozna wpasc na szybki shopping ;) nie nie musisz je dobrze wyplukac po odbarwianiu ;)

      Delete
    2. Okej, to chyba się zabiorę za moje stare spodnie i je tak przerobię :)

      Delete
  2. Piękna opalenizna!!!!!

    ReplyDelete
  3. ale pieknie opalona ! :)

    ReplyDelete
  4. W którym miejscu dokładnie to jest? Kilka dni temu właśnie wróciłam z Krynicy, miejscowość cudowna :D Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przy wejsciu na plaze nr 28 :) otwarcie bylo dopiero wczoraj wiec moglo jeszcze go tam nie byc :d

      Delete
  5. ale fajnie! u mnie nie ma takich akcji :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trojmiasto i okolice bardzo czesto ma takie cos : )

      Delete
  6. Fajne fotki. Super się opaliłaś. Jeśli chodzi o DIY, to świetnie ono ci wyszło. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    ReplyDelete

Moj blog to nie portal do reklamowania swojego bloga :)
Komentarze z linkami do bloga kasuje.