17:24

By o lala - neon dress

Dziś wracam do Was z stylizacja która już dawno miała pojawić się na blogu. Jest to outfit z moja najpiękniejsza sukienką która posiadam w szafie. Sukienkę kupiłam w Olsztynie w sklepie Paryżanka, jest wykonana z bardzo grubego neoprenu który powoduje że sukienka jest bardzo rozkloszowana i idealnie odstaje. Pod neoprenem posiada podszewkę która przylega do ciała więc gdy się schylimy nic nam nie 'wyskoczy' :) Połączyłam ją z wysokimi skórzanymi sandałami oraz czarną kopertówką. Uznałam że sukienka nie potrzebuje więcej ozdób dlatego odpuściłam sobie biżuterie. Myślę że idealnie nadaje się na studniówkę, ma śliczny kolor który nie będzie zbyt popularny na takiej imprezie oraz materiał który na pewno się nie pogniecie. Co sądzicie o takim połączeniu?

Sukienka - By o lala by Paryżanka  | Buty - DeeZee.pl (tutaj) | Torebka - Atmosphere 










41 komentarzy:

  1. w takim neonie to bym Cie z drugiego konca swiata zobaczyla! piekna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem ta sukienka w ogóle nie nadaje się na studniówkę przez gruby materiał, a że na takich imprezach się tańczy, to szybko można się ugotować w takiej sukience z długim rękawem. Do tego ta sukienka niezależnie od figury- pogrubia. Sukienka jest ładna ale nie na studniówkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam ja na sobie juz kilka razy i tez w niej tanczylam i ani troche sie nie 'ugotowalam' :)

      Usuń
  3. Ty jesteś piękna, ale ta sukienka trochę zbyt rozkloszowana moim zdaniem i trochę Cię poszerza ...

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki to kolorek lakieru co masz na stopach?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłaś ja na jakąś okazję czy tak po prostu ? :) ślicznie wyglĄdasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogolnie kupilam ja na sylwestra ale pozniej ubralam ja jednak na wigilie :) dziekuje ❤️

      Usuń
  6. Oooostro mieszkam w ol i nie widzialam jej ; o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paryzanka to butik i rzeczy sa w kliku sztukach :) akurat moja byla jedna ale innych kolorow bylo kilka - nawet ostatnio byly :)

      Usuń
    2. Kochana a w którym dokladnke miejscu w Olsztynie znajduje sie ten sklep?

      Usuń
    3. W warminskiej :) a dokladnie na drugim pietrze na przeciwko grycana i sushi

      Usuń
    4. Dzieki Ci wielkie! Jeszcze nie miałam okazji byc w Warmińskiej bo mało co do "domu" wracam ale w wakacje napewno patrząc jakie można tam perełki znaleźć! :)

      Usuń
    5. jeszcze w aurze w by o lala tez maja super perelki wiec polecam sie tam wybrac :))

      Usuń
  7. CAŁOŚĆ PIĘKNIE SIĘ PREZENTUJE!'
    WSZYSTKO IDEALNIE E SOBĄ WSPÓŁGRA.
    SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem stylizacja nie udana. Sukienka poszerza a przecież właśnie chodzi o to żeby rzeczy nas nie poszerzały. Po drugie skoro się tak spinasz i przywalasz do innych blogerek to te buty w ogóle nie pasują. Bo skracają nogi. Ojj Klaudia źle źle źle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest podkreslona w tali to jak moze poszerzac? :) buty sa idealne i nic mi nie skraca bo tak czy siak mam krotkie nogi wiec w innych butach wygladaly by tak samo ;) wiem co ubieram i wiem jak w tym wygladam wiec zbedny jest twoj komentarz :)

      Usuń
  9. sukienka robi furorę;)

    ______________________________
    trendy spring/summer 2015
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. This dress is amazing and is such a gorgeous stand out colour

    www.sunsetdesires.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna sukienka, piekna stylizacja, piekna Ty! Konradowi tylko pozazdroscic... Oj juz Ci nie slodze Klaudia :) Wygladasz kwitnaco :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahh dziekuje <3 juz dzis zapraszam na poscik jutro !!

      Usuń
  12. jaka lala! :) pasuje Ci taki neon, choć za nim nie przepadam. Mega uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jest przecudna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wygladasz :-* nic nie pogrubia !! Pasek swietnie podkresla talie ale chyba zazdrosnicy nie kminia tego ^^
    Wypieeeknialas!! Tylko pozazdroscic i z tego powodu nie hejtowac !!
    Wieceej wieecej posciakow ! ;-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :) moje wypieknienie to zasluga makijazu :) powoli ucze sie konturowania twarzy! A co do postow, dzis bedzie nastepny :)

      Usuń
  15. Hej, mam pytanie, jeśli mogę ;) jaki masz rozm buta? Te buty są boskie! Ale ja mam b. wąską stopę a rozm 39/40 i boje się, że będą mi uciekać palce do przodu. :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam rozmiar 37 :) mi nic nie ucieka ale jesli sie o to obawiasz zawsze mozesz kupic sobie naklejki zelowe ktore beda trzymac ci stopke :)

      Usuń
  16. Ale Ty jesteś ładna! ;-) Piękna stylizacja w pięknym kolorze! Baaardzo mi się podoba :-)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest idealna! Własnie takiej szukam! Ten sklep, w którym ją kupiłaś ma jakaś stronę internetową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paryzanka niestety nie posiada strony internetowej ale sukienka jest by o lala i z tego co wiem to na fan page By o lala Koszalin mozna zamawiac sukienki :) wiec warto sprawdzic

      Usuń
  18. Piękna! Buty masz wspaniałe;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile cm mają te buty?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi, There's no doubt that your web site could be having
    browser compatibility problems. Whenever I look at your blog in Safari, it looks fine however when opening in Internet Explorer,
    it has some overlapping issues. I just wanted to give you
    a quick heads up! Other than that, wonderful site!


    Feel free to surf to my web blog - exterior home renovations

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger