22:23

Baby pink Vans

Hej ! :) Po małej przerwie w końcu zebrałam się do tego aby zrobić dla Was post. Miałam chwilę zwątpienia w bloga i moje 'internetowe życie' ale całe szczęście wszystko wróciło do normy i zostaje z Wami tutaj, na ask i na innych portalach społecznościowych. Dostałam kopa motywacji i mam kilka fajnych pomysłów na nadchodzące posty, więc mam nadzieje że zostaniecie ze mną :) 

Przechodząc do stylizacji, jest to prosty look z koszulą i rozkloszowaną spódniczką. Na sobie mam biała koszule z frędzelkami którą kupiłam kilka lat wstecz, przed szałem na styl boho. Żeby było wygodnie ubrałam moje nowe zamszowe Vansy które dorwałam w Tk Maxx za grosze :) Jak wam się podoba? 

Na dniach planuje makijażowy post czy chcecie zobaczyć mój make up krok po kroku ? 

Koszula / Shirt - Bershka | Spódniczka / Skirt - Choies.com (tutaj) | Torebka / Bag - Zara | Buty / Shoes - Vans (tutaj)












Małe ogłoszenie : 

WARSZTATY MAKIJAŻOWE TRÓJMIASTO
Witajcie W Gdańsku dnia 23.08 o godzinie 10-16 w Rezydencji Oliwa Ip. Ul. Kaprów 19/5. Odbędą się warsztaty makijażowe firmy Glazel Visage które poprowadzi świetna i jedyna w swoim rodzaju Aneta Nowacka. Na szkoleniu pokazane zostaną trzy makijaże glow, dzienny i wirczorowy. Przybliżone zostaną techniki konturowania i rozcierania, wszystko podparte oczywiście próbą praktyczną czyli wykonywaniem makijażów między sobą. Firma Glavel Visage przewidziała prezenty dla kursantek w postaci kosmetyków do makijażu o wartości 150zł ,warsztaty zakończone są certyfikatem. Cena warsztatów najniższa na rynku 300zł. Pieniążki proszę przelać do piatku (21.08.2015r.) oraz od razu proszę wysłać potwierdzenie przelewu Anecie na maila anetanowackamakeup@gmail.com . Konto firmy Glazel: W tytule proszę wpisać: (IMIE NAZWISKO) POTWIERDZENIE WARSZTATY TRÓJMIASTO ANETA NOWACKA (23.08) Firma Kosmetyczna Glazel
Ul. Wapienicka 295,
Jaworze 43-384
Nr konta: 38 8117 0003 0006 0033 3000 0010
WARUNKIEM UCZESTNICTWA W WARSZTATACH JEST UISZCZENIE OPŁATY ZA SZKOLENIE
[Proszę ze sobą zabrać lusterko, pędzelki i coś do demakijażu.]
Pozdrawiam


32 komentarze:

  1. super stylizacja, tak post makijażowy jak najbardziej szczególnie rzęsy jak robisz, pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest okey ..

    Post makijażowy jak najbardziej ale nie za wieki ..tylko jakos niebawem, krotko

    OdpowiedzUsuń
  3. myslalam ze po tak dlugiejj nieobecnosci bedzie jakis szalowy post a co to jest ???xd vansy do tego ? serio ?? :D widac ze zdjecia na syzbko robione po to "zeby byl" ten post jest chyba tylko. slaboooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co mialam wskoczyc w suknie balowa bo nie dodawalam 3 tyg postu ? :) Nie nie na szybko

      Usuń
  4. Fajnie ze zostajesz z nami a krytyke olej bo cebulaki zawsze sie dowala :) misze gdzies dorwac taka koszule bo spodniczke juz na szczescie mam hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale łydki :o czad!
    A post super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. urocza spódnica ! przygarnęłabym taką do swojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz! spódniczka cudo<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, uwielbiam takie kolorki ;) dobrze, że nie uciekasz bo czytam cie juz kilka lat i smutno by było :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przejmuj się Kochana jest pięknie ❤ Zakochałam się w spódniczce ☺ jest cudna 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz już długie włoski, podeślij trochę centymetrów. Mogę odebrać osobiście bo we wrześniu będe w Irlandii ;)
    Ta spodniczka z tymi vansami w kolorze różowym bardzo mi sie podoba. Lubię takie cukierkowe stylówki. Miło że do nas wrociłaś ;))

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uroczo wyglądasz! ♥ świetna spódniczka :)

    [ Blog ¦ IG ]

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow!!! Mega poscik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nowy post sztoss, serio ✌😘😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczna torebka! A jak dla mnie to te vansy pasują tutaj dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Klaudia,wszystko na luzie,a jednocześnie z klasa tak jak lubię :) za ile dorwalam swoje vansy? Nigdy nie chodzę do to maxx,ale chyba czas zacząć :) buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja odkad zaczelam z Konradem chodzic w pl do tk maxx tak u mnie jestem co tydzien bo sa same markowe rzeczy za grosze ;p vansy kupilam za 35e a np. koszulke startera ktora tam gdzies sie przez insta pzewinela kupilam za 12e :) polecam chodzic w dni dostaw bo wtedy sa najlepsze perelki ;D

      Usuń
  16. Alee ładnie i jeszcze ta opalenizna tak fajnie odbija ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja :)
    Koszula bardzo mi się podoba, 'vansów' osobiście nie lubię ale te są urocze.
    Czekam na posta makijażowego.

    Pozdrawiam
    www.viollastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cebulaki krytykują ale to nie ich obserwuje Wudoe na insta :)
    post super, Vansy idealnie przełamały cukierkowy look i są ciekawym elementem. Pozdrawiam! /Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah :D jaka szybka dopiero to zobaczylam ;p
      dziekuje ;*

      Usuń
    2. No tak wchodzę na insta i patrzę, że Ci dał follow ;p może to nie jest jakiś mega wyznacznik zajebistości, bo to człowiek jak każdy inny, ale wg mnie on ma dobry gust no i jestem fanką haha ;p

      Usuń
    3. ale dla mnie to cos wowoowowow :D ze ktos taki stweirdzil ' o fajna dodam ja' haha :D

      Usuń
    4. Nooo dokładnie, jak miałam lajka za zdjęcie z koncertu to nie mogłam uwierzyć hahah 😂

      Usuń
  19. Sliczny pastelowy zestaw !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana chciałabyś sprzedać swoja sukienke z by o lala? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny look!<3
    Spódniczka, bluzka i butki są genialne!:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger