Friday, October 2, 2015

First Autumn outfit

1 Października przyniósł ze sobą chłodne powietrze i zimne wieczory, zdjęcia są z wczoraj i na wieczór musiałam ubrać na siebie futerko. Jak wiecie uwielbiam je, mam je w każdym kolorze. Dziś postawiłam na czarne, w połączeniu ze skórzanymi spodniami i oliwkowa bluzką, do tego oczywiście niezastąpiona torebka MK która nigdy mi się nie znudzi. Co sądzicie? :) 

Futerko - SheIn (tutaj) | Spodnie - Oasap | Buty - no name | Torebka - Michael Kors | Zegarek - River Island 






















14 comments:

  1. te spodnie wszytko psuja zle dobrane wygladasz na tych zdj jak napuszony piesek/kundel..

    ReplyDelete
    Replies
    1. a mi sie podoba i to jest najwazniejsze ;)

      Delete
  2. Świetna jesienna stylizacja! Nie słuchaj anonimów, którzy nawet nie mają odwagi pokazać swojej twarzy- wyglądasz rewelacyjnie ;)

    ReplyDelete
  3. pięknie wyglądasz :)
    sama musze sie zaopatrzyc w takie futerko *-*

    ReplyDelete
  4. Nie jestem fankę czerni, ale taki zestaw bardzo mi się podoba ! Futerko jest cudowne <3 ja się zaopatrzyłam w szare :)

    ReplyDelete
  5. Swietna stylowka, jestem fanem zarowno futrzakow skóry jak I khaki wiec spokojnie moglabym sie w taki zestaw ubrac! pzdr

    ReplyDelete
  6. stylowo i jesiennie :) torebka robi całą stylizację, zdecydowanie :)

    ReplyDelete
  7. takiego printu na Korsie jeszcze nie widziałam ! ;)
    bardzo ładnie się prezentujesz

    ReplyDelete
  8. jestes troche pulchniejsza, ale to futerko jeszcze bardziej cie pogrubia, wiec kiepsko. jedyne co fajne to torebka mk ;p

    ReplyDelete
  9. Jak pięknie jesiennie <3. Super Ci w tym futerku. A ta ta torebka Korsa mega! Pierwszy raz widzę taki print. Wszyscy kupują tylko oklepane czarne...
    marysia-k

    ReplyDelete
  10. super outfit. ciekawie dobrałaś tą moro torbę. naprawdę dobry efekt!
    :)

    ReplyDelete
  11. Stunning, stylish and super!!!

    ReplyDelete

Moj blog to nie portal do reklamowania swojego bloga :)
Komentarze z linkami do bloga kasuje.