22:42

First Autumn outfit

1 Października przyniósł ze sobą chłodne powietrze i zimne wieczory, zdjęcia są z wczoraj i na wieczór musiałam ubrać na siebie futerko. Jak wiecie uwielbiam je, mam je w każdym kolorze. Dziś postawiłam na czarne, w połączeniu ze skórzanymi spodniami i oliwkowa bluzką, do tego oczywiście niezastąpiona torebka MK która nigdy mi się nie znudzi. Co sądzicie? :) 

Futerko - SheIn (tutaj) | Spodnie - Oasap | Buty - no name | Torebka - Michael Kors | Zegarek - River Island 






















17 komentarzy:

  1. te spodnie wszytko psuja zle dobrane wygladasz na tych zdj jak napuszony piesek/kundel..

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jesienna stylizacja! Nie słuchaj anonimów, którzy nawet nie mają odwagi pokazać swojej twarzy- wyglądasz rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz :)
    sama musze sie zaopatrzyc w takie futerko *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem fankę czerni, ale taki zestaw bardzo mi się podoba ! Futerko jest cudowne <3 ja się zaopatrzyłam w szare :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna stylowka, jestem fanem zarowno futrzakow skóry jak I khaki wiec spokojnie moglabym sie w taki zestaw ubrac! pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. stylowo i jesiennie :) torebka robi całą stylizację, zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takiego printu na Korsie jeszcze nie widziałam ! ;)
    bardzo ładnie się prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  8. jestes troche pulchniejsza, ale to futerko jeszcze bardziej cie pogrubia, wiec kiepsko. jedyne co fajne to torebka mk ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pięknie jesiennie <3. Super Ci w tym futerku. A ta ta torebka Korsa mega! Pierwszy raz widzę taki print. Wszyscy kupują tylko oklepane czarne...
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  10. super outfit. ciekawie dobrałaś tą moro torbę. naprawdę dobry efekt!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stunning, stylish and super!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. It began with the 'Epic Strut' advert in 2015, and was followed by other people including the
    'Dave v Colin dance-off', and a bodyguard displaying some old-school dance moves.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew
    of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest
    twitter updates. I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this.
    Please let me know if you run into anything.
    I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

    OdpowiedzUsuń
  14. The bridesmaid are a wide support system to the bride; help the bride to keep it
    all-together in tough situations with regards to a marriage to get
    a bride to through for all those over her friends to determine, not to mention the grooms' as well.
    I don't think he even has feelings, in case he does, I want
    to hurt them. If you are subscribing using a real and reputed Russian mail order brides' website, be rest assured, the ladies you meet are going being well educated along with good
    careers.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger