20:10

Black & red - rock look

Kilka dni mnie tu nie było ale zapewne jak wiecie odwiedził mnie mój chłopak, dlatego na kilka dni odpuściłam sobie intensywne korzystanie z internetu aby w pełni wykorzystać czas razem :) Ale już do Was wracam zainspirowana na maxa ! Z racji tego że moja Polszczyzna niestety się pogarsza, jedynym sposobem na poprawę jest czytanie książek, i tak jak wspominałam wczoraj na snapchacie (vougue), pokochałam to!! Pierwszą książka była ' Twój modowy notatnik wyglądasz super ' jednak na jednej nie mogło się zakończyć. Tym razem postawiłam na Love x Style x Life, po przeczytaniu 100 stron, dostałam kopa inspiracji i mam nadzieję że czas pozwoli mi na rozwinięcie trochę swojego bloga. 

A teraz przechodząc do stylizacji, jest to dość odważne połączenie, skórzana koszulka i czerwona koszula w kratę - trochę rockowo. Stwierdziłam że dodając czarne spodnie będzie nudno i zbyt oczywiście dlatego postawiłam na jeansy z przetarciami i dziurami na kolanach. Szczerze? Są to chyba moje ulubione spodnie , bo po prostu leżą idealnie a długość jest dopasowana do moich karłowatych nóżek. Miałam dylemat co do wyboru butów, czarne czy czerwone? Wygrały jednak czarne, skórzane na wysokim obcasie. Co sądzicie o takim połączeniu ??


I was absent for few days but I'm sure you all know that I had a special guest at my house that's why I haven't posted anything as we tried to use up all the time we had together :) 

Moving on to the outfit, it's a quite brave set, leather stringy top combined with plaid shirt - bit rock'y, huh? I didn't wear black pants because it would be too obvious so I picked simple jeans with rips (of course as if I had no other pants) To be hones they are my favourite one's so I could wear them ever day ! Of course i had a big problem with what coulour shoes should i wear black or red? The black one's won because they match perfectly with the leather top. What do you think?? 

P.S Mam dla was kod rabatowy na zegarki DW na stronie https://www.danielwellington.com/pl .  Przy wpisaniu hasla : vouguex otrzymacie -15% rabatu. ( Ważny do 30.04)

P.S I have a discount code for DW watches on https://www.danielwellington.com/pl. If you write : vouguex you will recieve -15% discount. ( Valid until 30.04)


Shirt / Koszula - Zara (midsezon sale) | Top - Zara (a/w'15) | Jeans - Zara | Shoes / Buty - DeeZee.pl Watch / Zegarek - Daniel Wellington (here)


















7 komentarzy:

  1. Sądzę,że wyglądasz przezaje*iście w takim połączeniu. Czarny to zdecydowanie Twój kolor,nie chodzi mi tylko o ubiór,ale o włosy,także nic nie zmieniaj. :D Stylizacja na wieeelki plus! Miazga po prostu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i takie konkretne komentarze to ja luuuubie :D wiesz jak to jest.. Jak juz mejkap nie pomaga to siegasz po zmiane wlosow byle by tylko wygladac dobrze. Jednak dzis stwierdzilam ze nie jest ze mna jeszcze tak zle :D zostaje jednak przy ciemnych! Dziekuje bardzo ! <33

      Usuń
  2. O koszula w kratę! Tak jak u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz pięknie :) kocham koszulę w kratę, pewnie dla tego jestem zakochana w Twojej stylizacji :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne zdjęcia i śliczna stylizacja :-p

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty sa przecudne, ale mega wysokie, jak sobie w nich poradzilas? Czerwony I czarny pasuja Ci idealnie, a Cala stylizacja kosa po prostu! Pzdr

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger