21:04

Pinky

Uff.. połowę pakowania już mam za sobą jeszcze muszę dograć parę rzeczy i jestem gotowa do wyjazdu! Zostało równe 14 dni do wyprowadzki od dnia dzisiejszego, już nie mogę się doczekać :) 

Dzisiejsza stylizacja to kolejna różowa propozycja, jak ostatnio pisałam na Instagramie mam obsesje na punkcie różu. Wszystko co kupuję musi być różowe, nawet ładowarkę do telefonu zamieniłam na różową :D Tym razem stylizacja w kolorze pudrowego różu z dodatkami w kolorze szarym. Przewiewną sweterkową bluzeczkę z falbanką połączyłam z cukierkowymi spodniami na kant. Szczerze mówiąc jedyne spodnie na kant które mam w szafie są spodniami do pracy, nigdy nie mogłam się do nich przekonać ale skorzystałam z przecen w Zarze i skusiłam się. 
Aby przełamać słodycz zamiast czerni dodałam szarość żeby nie było zbyt dużego kontrastu miedzy kolorami. Do całości dodałam zdobiony srebrnymi kwiatkami pudrowy chocker. Co sądzicie? 


Top - Stradivarius (sale) | Spodnie / Pants - Zara (sale) | Shoes / Buty - DeeZee.pl (here) | Chocker - Zara 













13 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę ten choker na oczy :)
    Kupowałaś teraz w obecnej kolekcji czy wyprz ?
    Może nie w moim stylu, ale jest piękny i Tobie pasuje !

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie swietne wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też pokochałam ostatnio róż ale pudrowy. Przepięknie i słodko Ci w tych kolorach :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabyś podać linka do spodni?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie się przeprowadzasz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz Klaudia! Zdecydowanie wole Cię w takich kobiecych stylizacjach,pozderki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepsza stylizacja!! :) bomba

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger