13:27

Kylie Jenner colour code inspired

Hej, po dłuższej nieobecności mam dla Was kolejny post. Tym razem jest to stylizacja inspirowana Kylie Jenner ze względu na kolory które wylansowała. Moja stylizacja jest połączeniem odcieni nude oraz khaki. Sweterek wykonany jest z bardzo cienkiego i przewiewnego materiału który świetnie sprawdza się w chłodniejsze dni, w połączeniu z obcisłą długa spódnicą wygląda jak komplet. Akurat tego dnia wybrałam obłędne wiązane sandałki w kolorze nude oraz torebkę Michael Kors. Biżuterię oczywiście wybrałam w kolorze złotym. Co sądzicie? 

Co u mnie? Jak na razie świetnie, nadal nie mogę się nacieszyć przyjaciółmi i chłopakiem dlatego blog zszedł na drugi plan, ale musicie mi to wybaczyć :) 

Top - Zara | Spódniczka / Skirt - Romwe.com (tutaj) | Buty / Shoes - DeeZee.pl (tutaj) | Torebka/ Bag - Michael Kors









15 komentarzy:

  1. Klaudia wygladasz pieknie!!:)
    Bardzo kobieco, seksownie.. A stylizacja - BOMBA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupilas kolczyki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy ten top jest jeszcze w sprzedaży? :) super powrót!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale gwiazdeczka! Wyglądasz pzepięknie i bardzo kobieco! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam styl Kylie! wyglądasz obłędnie w tych kolorkach :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. loki zrobione lokowka czy prostownica?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Ogień dziewczyno! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Looking gorgeous.. them curves! :D

    Love your heels too! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger