Thursday, December 22, 2016

Parka outfit

Pierwsze pytanie które nasuwa Wam się zapewne na usta to czy nie było mi zimno ? Nie ! Dziś pogoda w trójmieście na prawdę nas rozpieściła, słonce oraz plusowa temperatura pozwoliła mi paradować w slip- on i spodniach z dziurami. Akurat moje wychodne to sklep auto sklep auto więc może dlatego też taka stylizacja mi odpowiadała. Oczywiście nie mogło zabraknąć ciepłej czapki oraz grubego swetra z golfem, i szczerze mówiąc mimo wycięć na ramionach jest on baaardzo ciepły! Do całości dodałam małą srebrną torebkę z pomponem z królika który fajnie ozdobił torebkę. Jak Wam się podoba taka stylizacja? 

Korzystając z okazji chciałabym Wam podziękować za ilość wyświetleń :) i oczywiście chce życzyć Wam wesołych świąt ! <3

Sweter - By O LaLa | Spodnie - choies | Parka - Zara (stara kolekcja) | buty - DeeZee (tutaj) | Torebka - Michael Kors | Okulary - Michael Kors 











17 comments:

  1. Bardzo fajna luźna,a zarazem ciepła stylizacja. Torebka i buty świetne :D Również wesołych i żeby żarełko nie poszło w dupe i cycki,pozdrawiam. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje! a niech idzie gdzie chce na nartach mam nadzieje ze wszystko zgubie :D

      Delete
  2. od kiedy Wejherowo to trójmiasto?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A gdzie tak jest napisane ? To ze robilam tam zdj nie znaczy ze nie bylam w gdyni

      Delete
  3. Świetna kolorystyka, na luzie i dzięki torebce odrobinę elegancko :) Całkowicie w moim stylu :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajny zestaw ;) Skarpetki do slip onow zalozylas czy moze zima zdaza Ci się zakładać buty na goła stope ?
    Ps. Wesołych Świąt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiscie ze mialam skarpetki :D nawet w lato je nosze i nie wyobrazam sobie chodzenia w bosych stopach w zakrytych butach :D

      Delete
  5. Bardzo mi się podoba ten outfit :D <3
    No i torebka meeeega!

    ReplyDelete
  6. Parka jest przecudowna :)

    A co do pogody, to nawet jakby było 0stopni to każda z nas wie, że na chwilę do zdjęć większość z nas się poświęca i zakłada trochę cieńsze rzeczy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No niestety ja nie z tych co przebieraja sie do zdjec :)

      Delete
  7. Ale MEGA stylizacja !!!!! I na dodatek docenil ja sam M. Kors ma twoim instagramie ❤️❤️❤️❤️ Co niektorym miny zrzedna i dobrze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A tak zawsze gadaja ze nie potrafie sie ubrac i jeszcze ze parka do odkrytych kostek to takie zlo :D a tu taka niespodzianka ;p niech im teraz jest glupio !

      Delete
  8. Ja inaczej interpretuje ten niedawno dodany obrazek na Twoim insta.
    Wg mnie chodzi o to że w czasie dni płodnych kobieta myśli dupą.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mozna i tak ale bardziej tu chodzilo o social media ;)

      Delete
  9. Super look :) Nie zimno w kostki bez skarpetek?

    ReplyDelete

Moj blog to nie portal do reklamowania swojego bloga :)
Komentarze z linkami do bloga kasuje.