22:04

New Hair - Metamorfoza z Instytut Hairdion

W ubiegłą Sobotę miałam okazję odwiedzić salon fryzjerski INSTYTUT HAIRDION  w Elblągu. Dlaczego wybrałam ten salon ? Ponieważ wiedziałam ze fryzjer który tam pracuje jest godny mojego zaufania :) Od początku mojej 'blogowej' kariery marzyłam o jasnych włosach, jednak każda podjęta próba zmiany wyglądu niestety kończyła się z niepowodzeniem - zazwyczaj spalonymi włosami :( Szczerze mówiąc włosy uważam za swój atut dlatego zawsze starałam się o nie dbać i pielęgnować, dlatego też wizyta u fryzjera zawsze była dla mnie czymś co powodowało ciarki na mojej skórze - tak zwyczajnie się ich bałam... no cóż każdy ma swoje fobie :D Do salonu oczywiście pojechałam ze zdjęciem przewodnim, czyli 'proszę mi takie zrobić'. Pan fryzjer powiedział że postara się zrobić dla mnie co tylko w jego mocy. Oczywiście najpierw dokładnie obejrzał moje włosy i przeprowadził ze mną dokładny wywiad odnośnie pielęgnacji i poprzednich farb na włosach. 



Moje włosy nie były w złej kondycji ( na zdjęciu są po 3 dniach nie mycia + noszenia koka) jedyną ich wadą był nierówny kolor. Przez to że zawsze sama farbowałam sobie włosy nie udało mi się pokryć całości dokładnie, z resztą można było podziwiać to na zdjęciach na blogu :) 

Pierwszym krokiem mojej metamorfozy była kąpiel rozjaśniająca, tak aby mieć dobry podkład do pracy na jaśniejszych kolorach. 




Po wysuszeniu włosów widać jak 'obcięte' były wcześniej moje włosy... Nigdy nie zwracałam na to aż tak wielkiej uwagi jednak gołym okiem widać że nie były zbyt równe... Poniżej zdjęcie włosów po pierwszym rozjaśnianiu koloru. 


Przy każdym rozjaśnianiu włosów zawsze wychodziły one rude.. Jeśli ktoś jeszcze pamięta kiedyś miałam marchewkowe włosy ( nie pytajcie co mi odbiło) i piękny kolor był ze mną od zawsze.... Odkąd pamiętam chciałam mieć chłodny odcień brązu, niestety nikomu wcześniej się to nie udało. 

Kolejnym krokiem metamorfozy było nałożenie ciemnej farby na koronę głowy oraz ponowne rozjaśnienie końcówek włosów, ten etap możecie zobaczyć na zdjęciu niżej. 


Na tym etapie pomyślałam - CZY TO SIĘ UDA? Oglądając się w lustrze nadal prześladował mnie ten przeklęty POMARAŃCZ. Jednak Pan fryzjer upewniał mnie w tym że to dopiero połowa zabiegu. 

Po paru chwilach z rozjaśniaczem dostałam kolejne zaproszenie do myjki aby zmyć rozjaśniacz i farbę z góry włosów, po zmyciu i wysuszeniu włosów wyglądały tak : 


Na tym zdjęciu widać kolosalną różnice pomiędzy moim kolorem z początku posta, wtedy wiedziałam że jesteśmy na dobrej drodze do osiągnięcia celu :) 

Następnym krokiem było ponowne rozjaśnianie końcówek, tym razem włosy zostały zawinięte w folię aby uzyskać lepszy efekt. Gdy Pan sprawdzał ich kolor ujrzałam pięęęęęęęęęęękny chłodny blond.. Wtedy już się zakochałam i wiedziałam że już się prawie udało! 

Po odwinięciu włosy zostały poddane pigmentowaniu - czyli nadawaliśmy chłodny odcień włosom rozjaśnionym.


Po ostatnim rozjaśnianiu włosy były poddane zabiegom pielęgnującym takimi jak :

KEVIN.MURPHY- Treat.Me jest to seria głęboko odbudowujaca włosa i jako jedna z nielicznych stosowana bezpośrednio na skórę głowy by nie tylko zadbać o włos ale również o mieszki włosowe. Cała seria kuracji stworzona jest ze składników naturalnych np papaji,orchidei czy kwiatu lotosu. Polecana osobom które są podatne na uczulenia lub mają problemy ze skórą glowy.

Moisture – zabieg głęboko nawilżający wykorzystujący linie Hydrate.me oraz aktywną ampułkę MoistureStrenght – zabieg wzmacniający dla włosów cienkich i delikatnych bazujący na linii Angel i wysokoskoncentrowanej ampułce StrenghtAnti-Ageing – zabieg przeciwstarzeniowy bazujący na linii Young.AgainDensifying & Strenghtening – zabieg pogrubiający włosy cienkie I wypadające. Bazujący na linii Plumping i ampułce Strenght oraz kuracji Body.Mass

Brighten & Strenghten with Blonde – zabieg eliminujący żółte refleksy do włosów blond I siwych bazujący na linii Blonde.Angel


Kolejnym krokiem była Ozonowa Sauna parowa jest idealnym zabiegiem głębokiego nawilżania każdego rodzaju włosów, a w szczególności włosów wysuszonych słabych, porowatych, zniszczonych, łamliwych i pozbawionych blasku. Daje efekt pięknych, elastycznych, sprężystych i lśniących włosów, który jest nie do osiągnięcia w domowych warunkach.



Po wszystkich dobrociach dla moich włosów zostałam odwrócona plecami do lustra, Pan fryzjer kazał sobie zaufać ponieważ wtedy przechodziliśmy do strzyżenia włosów - jak dla mnie był to najgorszy moment metamorfozy. Zapewne nie raz w życiu gdy prosiłyście o podcięcie końcówek wychodziłyście z włosami krótszymi o połowę i tego bałam się najbardziej tym bardziej że nie miałam możliwości spoglądania na jego cięcia. Byłam przerażona..... Mówiąc szczerze miałam straszne motyle w brzuchu bo nie wiedziałam czego mam się spodziewać. Nadszedł moment kiedy usłyszałam ' Możesz się odwrócić' Wtedy serce stanęło mi na minutę i nie mogłam uwierzyć w to co widzę.. Łzy napłynęły mi do oczu i jedyne co mogłam zrobić to przytulić się do NAJLEPSZEGO FRYZJERA NA ŚWIECIE. Efekt był taki jak chciałam i nie mogłam uwierzyć że to ja....

Dziś wstałam rano i zakochałam się w odbiciu swoich włosów w lustrze... Jestem tak zadowolona jak nigdy !
Zapewne bardzo interesuje was koszt takiej zmiany jest to 1000zł + 50 zł za każdą miarkę Olaplex.

Aby dopełnić pielęgnację po zabiegu w domu otrzymałam produkty Kevin Murphy seria Angel do włosów cienkich i zniszczonych



Oto zdjęcie przed i po : 




Myślę że za takie dzieło możecie chociaż dać lajka dla strony na facebooku :

Lub Zaobserwować ich na :

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o ich zabiegach lub umówić się na wizytę zapraszam do kontaktu pod numerem :

881-471-401


3 komentarze:

  1. Piękne włosy! Pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor naprawdę miazga, widać że pełna profeska ;) cena może i powala ale za taki efekt, plus pielęgnacja włosa-warto. A Tobie ta zmiana looku wyszła na meeeega plus, wyglądasz promiennie jak nigdy :) PS. Czekamy na nowy post z sesją w nowych włoskach, kiedy będzie? *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna metamorfoza, kolor jest przepiękny. Należy jednak pamiętać by tuż po koloryzacji oszczędzać nasze włosy. Konieczne jest stosowanie preparatów nawilżających, ale nie obciążających włosów.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger