1:17 PM

jak doczepiam włosy ?

Z racji tego że mam trochę wolnego czasu nadrabiam zaległości blogowe :) Ktoś prosił mnie abym pokazała jak doczepiam swoje włosy. Moim zdaniem to najlepsza metoda i nigdy w  życiu nie było widać mi klipsów. Może zdjęcia nie są idealne ale trudno je zrobić samemu więc wybaczcie. Włosy pochodzą ze sklepu cosmoshop. A tutaj podaje dokładny link - http://cosmoshop.pl/p/54/278/-zestaw-clip-in-dlugosc-55-cm-kolor-1b-bardzo-ciemny-braz-55-cm-95g-wlosy-naturalne-clip-in-clip-on.html

Jak dbam o włosy? 
Tak samo jak o swoje. Myje je szamponem & odzywka z Elseve (kolor rozowy) + Na włosy doczepiane używam maski z Syoss (dokładnie tej http://www.goldmax.pl/images/syoss_smooth_maska.jpg)
Staram się ich nie suszyć dlatego rozwieszam je na dworze na lince do prania. ( Wiem trochę śmieszne :)

Krok 1. 
Oddzielam połowę włosów i resztę spinam spinką. 

Krok 2. 
Lekko tapiruje włosy tak aby klipsy dobrze się trzymały.




Krok 3.
Mniejsze tasmy przyczepiam nad jedna dluga :)




tak wyglądaja z 3 tasmami 


Krok 4.
oddzielam włosy po obu stronach i wpinam tasmy z dwoma klipsami




Krok 5.
pojedyncze tasmy wpinam tam gdzie jest jakis 'ubytek'


a oto efekt koncowy!

mam nadzieje ze pomoglam i jesli macie jakies pytania postaram sie na nie odpowiedziec :) 



37 comments:

  1. jestem mega bardzo cholernie wdzięczna za post, naprawdę !!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. bylas z nimi u fryzjerki zeby ci je podciela czy sama? moje podciela fryzjerka u ktrej je kupilam ale i tak odcinaja sie od moich... mimo ze mam cieniowane

      Delete
    2. bylas z nimi u fryzjerki czy sama je podcielas? ja bylam u fryz u ktorej je kupilam ale nawet po podcieciu odznaczaja sie od moich, mimo ze mam cieniowane. moze ty mozesz cos poradzic? ;)

      Delete
    3. To jak powinnam je twoim zdaniem podciac zeby wygladaly bardziej naturalnie? swoje mam do lopatek, a doczepy siegaja do pepka. tylko ze ja mam blond wiec o wiele trudniej zakryc klipsy :)

      Delete
    4. To jak powinnam je twoim zdaniem podciac zeby wygladaly bardziej naturalnie? swoje mam do lopatek, a doczepy siegaja do pepka. tylko ze ja mam blond wiec o wiele trudniej zakryc klipsy :)

      Delete
  2. uu trochę tego jest, i co nie jest Ci z tym ciężko na głowie ? ;> ja mam jedną taśmę na 5 spinek i mi to trochę przeszkadza, ale mimo to ładnie wszystko wygląda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. absolutnie :) sa bardzo lekkie i wgl ich nie czuje chociaz pod koniec dnia jak nosze je od rana a sciagam kolo 1 to troche jest ulga :)

      Delete
  3. A nie spadają ci same?

    ReplyDelete
  4. Troche one zniszczone.. W sierpniu wychodze za mąż i tez chce kupic ale boje sie , ze sie zniszcza. A jakie jest Twoje zdanie ?
    Pozdrawiam cieplutko. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moze tak na zdjeciu po prostu wygladaja. :)

      Delete
  5. Wow! Genialny post ;) Sama marzę o doczepianych, ale bałam się że trudno założyć ;)

    ReplyDelete
  6. na ile Ci starczaja doczepki? bo mi przewaznie na 2/3 miesiace, bo strasznie sie krusza i z 50 cm zostaje 20 cm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. to moja 3 'tura' z doczepianymi wlosami i raczej starczaly mi na rok :)

      Delete
  7. chyba nigdy nie doczepiłabym sobie włosów, zawsze stresowałabym się że coś tam będzie widać pod spodem... ostatnio przy kasie w markecie przede mną stała młoda dziewczyna w koku, a tuż pod nim widać było mnóstwo końców sztucznych włosów - ale nie takie jak te Twoje na taśmach, tylko takie kępki jakby pojedyncze, nie znam się na tym więc nie wiem jak to się nazywa, ale najlepiej to nie wyglądało... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. miala poprostu na zgrzewki :) to prawda one wygladaja tragicznie jak sa zwiazane ale efekt jak sa rozpuszczone jest przepiekny !

      Delete
  8. Ja to sie boje , ze z kolorem nie trafie .

    ReplyDelete
  9. wlosy z cosmoshop sa okropne, placza sie i nisza po pierwszych noszeniach! powinni sie troche ogarnac i zmniejszyc ich cene bo nie sa jej warte!

    ReplyDelete
    Replies
    1. w takim razie musialas dostac jakies slabe bo moje sa super :)

      Delete
  10. witam, pomocny post. sama zastanawiam się od kilku miesięcy nad kupnem takich włosków, ale boje się że moje naturalne się od nich poniszczą. podpowiesz coś na ten temat ? Twoje naturalne Ci się poniszczyły czy raczej nie widzisz jakichś tragicznych zmian ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To bzdura !!! Jak spinka moze niszczyc ci wlosy? Rozumiem ringi albo zgrzewy ale nie clipsy ;)

      Delete
    2. no skoro tak mówisz to fajnie ;)
      bardzo ładne się prezentują Twoje naturalne z doczepami.dzięki za odp. pozdrawiam ;)

      Delete
    3. niszczą bo te włosy obciążają Twoje naturalne włosy ;)

      Delete
  11. Cześć, chciałbym kupić takie włosy w przeciągu najblizszych dni. Długość włosów i kolor mam już wybrany, jednak mam pytanie. Ile mniej więcej takie włosy będą w stanie być noszone jeśli będę je zakładać codziennie, ale używała odżywek i w bardzo dużym stopniu ograniczyła prostowanie ich? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. okolo 6-12 msc zalezy od tego czy tez bd sie mechacic od ubran czy cos i od dotykania itp itd ;)

      Delete
  12. Przydałby Ci się gęstszy zestaw i kilka taśm więcej i polecam www.doczepiane.pl serwis jest lepszy od cosmoshop'a :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie , tamte wygladaja jak peruka i okropnie sie swieca :)

      Delete
    2. Ta świecąca warstwa zazwyczaj schodzi po 2-3 myciach . U mnie podziałało trochę. Bodajże włoski są indyjskie , a one mają to do siebie , że się błyszczą niestety , jedyny plus to , to że dzięki temu dłużej wytrzymują :) .

      Delete
    3. moja firma numer 1 jest cosmosphop i tego nie zmienie tyle ;)

      Delete
  13. cześć :) Muszę się kogoś poradzić. Nigdy nie miałam doczepianych włosów. Mam włosy do połowy pleców i moje pytanie jest takie,lepiej zamówić sobie włosy o długości 25 cm czy 40 cm ?

    ReplyDelete

Moj blog to nie portal do reklamowania swojego bloga :)
Komentarze z linkami do bloga kasuje.

Copyright © 2016 Vougue , Blogger