10:35

New things

Z góry przepraszam za brak postów ale ostatnio dużo się działo dlatego też nie miałam czasu na robienie zdjęć szczególnie że mało kiedy zabieram ze sobą lustrzankę. Ale oczywiście jak chcecie możecie mnie obserwować na instagramie - www.instagram.com/vouguex. Dziś pokaże wam kilka rzeczy które do tej pory wpadły mi w ręce. Większość z nich już pewnie widzieliście w wcześniejszych postach jak np. moje kolorowe maryarki badz sweterek ombre. Dziś wieczorem obiecuje ze zabiorę ze sobą aparat i popstrykam trochę zdjęć. O 22 z moja przyjaciółka zapraszamy na wideo-czat :) www.tinychat.com/vougueee .



holahola.pl | Stradivarius | Outlet


Stradivarius | H&M


Bershka



Step by step | NewLook



Sklep plus minus - Butki znalazlam za jedyne 35 zł




A to moja zdobycz z Zary :) 

6 komentarzy:

  1. i tak najlepsza jest koszulka <3
    a przy okazji to ile zapłaciłaś za kurteczkę i torebkę ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanko :D w jakim wieku zaczęłaś chodzić na szpilkach i ile miały cm? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwsze dostalam od babci mialy moze z 8 cm i mialam wtedy 13 lat :)

      Usuń
  3. świetna ta bluzka z kokardą?ile kosztowała? zakochałam się w niej!!! to h&m?

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy chat? :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger