13:53

Blue shoes

Po małej przerwie znów do Was wracam. Niestety pochłonęła mnie praca i blog przez kilka dni poszedł w odstawkę ale teraz postaram się być tutaj regularnie. Ostatnio też spędzam dużo czasu na szukaniu fajnych ofert wakacyjnych na wrzesień niestety jeszcze nic ciekawego nie znalazłam, dlatego zwracam się do was.. Może macie jakieś sprawdzone ciekawe miejsca w których byliście? Nie musi być to koniecznie wypad za granice może być też Polska, po prostu szukamy czegoś ciekawego na kilku dniowy wypad żeby coś fajnego zwiedzić. Będę wdzięczna za wszystkie propozycje ! :)) 

Przechodząc do stylizacji, głównym motywem przewodnim są oczywiście buty które dorwałam w Zarze na przecenie ( zalety pracy w Zarze heheh ) Została ostatnia para akurat w moim rozmiarze i z 49e były przecenione na 29e więc nawet się nie zastanawiałam ; D Połączyłam je z czarnymi rurkami, białą luźną koszulą, zamszową kobaltową ramoneską i błękitnym dużym portfelem który może robić za kopertówkę bo zmieści się tam dużo rzeczy. Jak podoba się takie połączenie? 

Kurtka / Jacket - H&M | Pants / Spodnie - Bershka | Koszula / Shirt - Zara | Shoes / Buty - Zara 
Portfel / Wallet - Mohito 










19 komentarzy:

  1. dasz przepis na takie piękne włosy?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, uwielbiam wszystko, co kobaltowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje połączenia kolorystyczne:) Buty są wspaniałe! Praca w 'zarze' dzięki takim perełkom staje się jeszcze przyjemniejsza:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Do twarzy Ci w kobalcie :) Ciemnowłose łączmy się!
    Buty są naprawdę świetne, intrygujące, ale zdecydowanie nie dla mnie, wolę czuć grunt pod stopami :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ania z bloga napiszę nam życie! :) Klik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepieknie wygladasz :* Pozdrawia stała czytelniczka :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpiszesz mi pod ostatnim postem odnosnie stylizacji na wesele ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże, te buty! Ogólnie całość pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne buty, oddaj mi je <3

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne są te buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne sandałki ! rewelacyjnie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te kolory! Przepięknie wyglądasz, a zestaw mi się bardzo podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz cudownie a sandałki skradły moje serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz w tych kolorkach ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne buty i kurtka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna stylizacja. uwielbiam połączenie niebieskiego z białym. Buty super! Tylko zastanawiam się jak Ty w nich chodzisz. Czy są wygodne? Ja też chodzę na szpilkach, ale mam wrażenie, że moje nie są aż tak wysokie...

    http://eljotblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger