21:15

Green skirt

Dzisiejsza stylizacja to połączenie kombinezonu wraz z spódniczka z frędzlami, to nie pierwszy raz kiedy górę kombinezonu używam jako bluzkę. Z racji tego ze spódniczka jest dość krotka, mając pod spodem szorty nie musimy się martwic o to ze coś będzie nam widać :)  Jak wam się podoba? 

Kombinezon / Jumpsuit - H&M | Spódniczka / Skirt - ZARA | Naszyjnik / Necklace - SheIn (here) | Buty / Shoes - DeeZee.pl



















ZAPRASZAM JUTRO (czwartek) NA VIDEO CZAT ZE MNA O 20 !
www.tinychat.com/vougueee



22 komentarze:

  1. kurde to się nazywa przeczucie!
    dzisiaj miałam na asku pytać właśnie kiedy będzie post z tą spódniczką i kopałam w internecie żeby ja znależć i... znalazłam! zaraz ją kupię bo bardzo ładnie lezy i przekonałaś mnie w 100% do jej zakupu :)
    super post, włosy i spódniczka są super :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest zajebista, moja troche luzna w pasie i musze ja zmniejszyc ;p ale ciesze sie ze spelnilam twoja 'zachcianke' :D

      Usuń
  2. No ty jak dodasz post to już konkretny, jest na co czekać! :) świetnie wyglądas, te włosy... :) mega

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujeeeeeeeeeeeeeee <3333333 staram sie jak tylko moge :)

      Usuń
  3. wyglądasz po prostu najpiękniej !!! sztosik, Klaudia :3

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz fantastycznie :) naszyjnik bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie połączyłaś te dwa kolory - kombinezon jako bluzka wygląda rewelacyjnie i jest bardzo bezpieczny, gdyż tak jak wspomniałaś - nie musisz się obawiać, że odsłoni za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://allegro.pl/trampki-sneakersy-sneakers-na-koturnie-biale-36-41-i5162431886.html zrobisz post w tych butach widziałam je u ciebie i sa mega :) tobie też się podobają ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest juz jeden post :) nie nosze ich :p a po za tym teraz troche za goraco na takie buciory

      Usuń
  7. spodniczka to rewelka ! calosc robi wrazenie *,* kto ci robi zdjęcia ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. boska spódniczka, fajnie rozwiązana z tymi spodenkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie ;) bardzo ładnie wyglądasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w tej spódnicy ♥ a buty cuuuudo !

    OdpowiedzUsuń
  11. Klaudia kochana powiedziałabyś mi jaki rozmiar tej spódnicy masz na sobie? wynalazłam mke na necie i nie wiem czy będzie ok. z góry dziękuję za odpowiedź! :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger