2:32 PM

Fluffy orange jumper

Dawno na blogu nie było takiego zwykłego outfitu. Jest to połączenie cieplej parki, jeansow, emu i ciepłego włochatego sweterka. Dziś w 100% postawiłam na wygode oraz żeby było mi ciepło. Sweterek jest niesamowicie miekki i przyjemny w dotyku. Z racji tego że wybieram się właśnie na zakupy zabrałam ze sobą moja pojemna torbę Michael-a Kors-a która widzieliście już tu nie raz. Link do kurtki podałam inny ponieważ mojej nie maja już w sklepie ale podana niżej jest bardzo podobna. Jak wam się podoba takie połączenie ? I które buciki są dla Was lepsze Ugg cz Emu ponieważ poluje na druga parę. 


Parka - River Island | Spodnie - Zara | Sweterek - LUCLUC (tutaj)| Emu - ButSklep.pl (tutaj)| Torebka & Zegarek - Michael Kors

















13 comments:

  1. Włooosy wow jakie długaśne ;))

    ReplyDelete
  2. Fajnie i cieplutko. Co do butów to bardziej podoba mi się fason emu :)

    ReplyDelete
  3. Świetny. Kocham Twoją kurtkę ;D

    ReplyDelete
  4. Nigdy bym nie pomyślała, że w taki ciekawy sposób można połączyć ze sobą te kolory. Świetna stylizacja :)

    ReplyDelete
  5. Cudna ta parka jest, kolor świetny i ten futrzak ;)

    ReplyDelete
  6. świetnie pasuje ta torba, wszystko super wygląda :D
    Zapraszam ;)

    ReplyDelete
  7. sweterek jest boski , śliczny kolor :)

    ReplyDelete
  8. świetne zestawienie :-) piękna torebka!!

    ReplyDelete

Moj blog to nie portal do reklamowania swojego bloga :)
Komentarze z linkami do bloga kasuje.

Copyright © 2016 Vougue , Blogger