12:28

Black and white

PL : Wpadam do was na chwile, dlatego ze od piatku mecze sie z duza prezentacja do szkoly :) Obecuje wam ze w od poniedzialku bede tu czesciej. Dzis mam dla was stylizacje w pieknej prostej sukience. Jak dla mnie jest super i idealnie podkresla figure. Dobralam do niej czarne botki i zloty lancuch. Mam nadzieje ze wam sie podoba, czekam na wasze komentarze i z checia dowiem sie co chcecie tutaj jeszcze zobaczyc :> 

EN : I'm just poping back here for a second. I have so much to do for college, but I promise to be here more often. Today I'm wearing my new gorgeous b&w dress that is just perfect and it emphasize curves :) I combined it with black boots and gold necklace, hope you like it !







Dress - Oasap (click here)
Shoes - SpyLoveBuy



22 komentarze:

  1. ta kiecka świetnie wydłuża Ci nogi i wyszczupla pomimo, że jesteś chudziutka! :-)))
    czarno białe foty kozak!

    http://deebson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu zawsze jest tak malo zdjec ? ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio bylo duzo :) a te mi nie wyszly i wybralam najlepsze ;)

      Usuń
  3. a torbe jaka ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna kopertowka albo shopper :) Przepraszam ze nie dodalam ale oczywiscie przypomnialo mi sie po zdjeciach

      Usuń
  4. śliczna sukienka ! :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiepsko te zdjecia wyszly i ta sukienka do mnie nie przemawia, ta moda ta czrno białe paski juz dawno mineła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na koszule i leginsy tak :)

      Usuń
    2. sukienki też....

      Usuń
    3. Polecam Ci anonymous nowy katalog h&m zobaczyc jesli paski wyszly z mody. LOLOLOLO;)

      Usuń
  6. zdjęcie czarno -białe najlepsze ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba pierwszy raz dodalam czarno-biale zdjecie na bloga :D

      Usuń
  7. Buty i sukienka - boskie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie ! Masz świetną figurę : ) A jakość zdjęć po prostu powala < 33

    Poklikasz w banery ? : 33
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. czy te buty sa wygodne? zastanawiam sie nad zamowieniem:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zwyklaczek ale na duzy + ;) zreszta Ty we wszystkim wygladasz rewelacyjnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. super pasuje Ci ta sukienka :)

    oczywiscie obserwuje I zapraszam do mnie :)

    http://dariannaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie jest ! :) ubieraj ją częściej bo świetnie Ci w niej :) :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger