Wednesday, March 12, 2014

Neon pink

PL : Pogoda nas rozpieszcza :) Na ulicach widac ludzi w sandalkach i krotkich spodenkach, dlatego ja tez postanowilam ubrac moje piekne sandaly ktore czekaly na lepsza pogode. Buty sa w kolorze nude i rozu dlatego tez postanowilam dolaczyc do nich rozowa koszule, bezowe spodnie i zlote dodatki. Mam nadzieje ze pogoda utrzyma sie jeszcze dlugo a ja bede mogla pokazac wam wiecej kolorowych stylizacji :) Czekam na wasze komentarze :*

EN : The weather is absolutely fab! We can see people wearing shorts and t-shirts, that's why I decided to wear my new heeled sandals that were waiting for good weather :) The shoes are nude and pink so I decided to combine them with pink shirt, nude pants and gold jewelry. I hope that the weather will stay with us and I hope you like the pics ! :*










Shirt - click here 
Pants - ONLY
Shoes & Bag - Atmosphere
Necklace - Persunmall.com

25 comments:

  1. wszystko pięknie, bardzo ładnie Ci w takich kolorach, ale zmieniłabym torbę :( jakoś nie ten odcień do spodni....

    ReplyDelete
  2. buty wyglądają na mega niewygodne.. w takich uciekają z przodu palce

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie nie uciekaja bo sa idealnie dobrane do mojej stopy ;) wzielam rozmiar mniejszy zeby wlasnie nic takiego sie nie stalo

      Delete
  3. Wszystko do siebie idealnie pasuje ;*

    ReplyDelete
  4. co to za śliczny kolor paznokci ?

    ReplyDelete
  5. Sandałki są rewelacyjne, najchętniej od razu bym Ci je ukradła :D

    ReplyDelete
  6. Mam identyczną torbę ;D suuper ;D

    ReplyDelete
  7. chyba najgorsza twoja stylizacja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dla ciebie kazda jest najgorsza wiec juz sobie daruj :)

      Delete
  8. aaa cudownie uwielbiam wiosenne klimaty , te kolory aż chce się żyć ! pięknie kochana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje ;D ja czuje sie jak by bylo lato!

      Delete
  9. Ale pięknie wyglądasz ! <33

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. świetny zestaw, piekna koszula i sandałki <3

    ReplyDelete
  11. piękna stylizacja i idealna figurka <3
    czekam na wiecej :)
    buziak :* !

    ReplyDelete
  12. na zdj wyglada to bardziej na ciemny pudrowy niz na neonowy....

    ReplyDelete
  13. ogolnie wszystko ladnie tylko powinnas roozpiac koszule zeby bylo widac dekold bo wyglada jak bys piersi nie miala, ale ogolnie bardzo mi sie podoba swietnie dobrane kolory :) i bardzo ladnie ci w takich tylko ten dekold, nastepnym razem prosze sproboj stytlizacje z rozpieta koszula bo ja tak uwielbiam a nigdy nie mam pomyslu co ubrac do koszul i jak zeby bylo stylowo i elegancko :( pozdrawiam Klaudia :) :*

    ReplyDelete
  14. Cudowna stylizacja <3
    Zapraszam Cię do mojego małego świata.
    http://piosenkabezslow.blogspot.com/
    Oczywiście obserwuję!

    ReplyDelete
  15. Ale masz ładny plener, ten ze skałkami ;)

    ReplyDelete
  16. Jak ładnie . Inspirujesz :)

    ReplyDelete
  17. Zestaw bardzo ładny i pewnie wygodny;)

    ReplyDelete

Moj blog to nie portal do reklamowania swojego bloga :)
Komentarze z linkami do bloga kasuje.