19:43

Neon pink

PL : Pogoda nas rozpieszcza :) Na ulicach widac ludzi w sandalkach i krotkich spodenkach, dlatego ja tez postanowilam ubrac moje piekne sandaly ktore czekaly na lepsza pogode. Buty sa w kolorze nude i rozu dlatego tez postanowilam dolaczyc do nich rozowa koszule, bezowe spodnie i zlote dodatki. Mam nadzieje ze pogoda utrzyma sie jeszcze dlugo a ja bede mogla pokazac wam wiecej kolorowych stylizacji :) Czekam na wasze komentarze :*

EN : The weather is absolutely fab! We can see people wearing shorts and t-shirts, that's why I decided to wear my new heeled sandals that were waiting for good weather :) The shoes are nude and pink so I decided to combine them with pink shirt, nude pants and gold jewelry. I hope that the weather will stay with us and I hope you like the pics ! :*










Shirt - click here 
Pants - ONLY
Shoes & Bag - Atmosphere
Necklace - Persunmall.com

25 komentarzy:

  1. wszystko pięknie, bardzo ładnie Ci w takich kolorach, ale zmieniłabym torbę :( jakoś nie ten odcień do spodni....

    OdpowiedzUsuń
  2. buty wyglądają na mega niewygodne.. w takich uciekają z przodu palce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie uciekaja bo sa idealnie dobrane do mojej stopy ;) wzielam rozmiar mniejszy zeby wlasnie nic takiego sie nie stalo

      Usuń
  3. Wszystko do siebie idealnie pasuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. co to za śliczny kolor paznokci ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Sandałki są rewelacyjne, najchętniej od razu bym Ci je ukradła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam identyczną torbę ;D suuper ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba najgorsza twoja stylizacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla ciebie kazda jest najgorsza wiec juz sobie daruj :)

      Usuń
  8. aaa cudownie uwielbiam wiosenne klimaty , te kolory aż chce się żyć ! pięknie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie wyglądasz ! <33

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw, piekna koszula i sandałki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna stylizacja i idealna figurka <3
    czekam na wiecej :)
    buziak :* !

    OdpowiedzUsuń
  12. na zdj wyglada to bardziej na ciemny pudrowy niz na neonowy....

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojeju! Piękna stylizacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ogolnie wszystko ladnie tylko powinnas roozpiac koszule zeby bylo widac dekold bo wyglada jak bys piersi nie miala, ale ogolnie bardzo mi sie podoba swietnie dobrane kolory :) i bardzo ladnie ci w takich tylko ten dekold, nastepnym razem prosze sproboj stytlizacje z rozpieta koszula bo ja tak uwielbiam a nigdy nie mam pomyslu co ubrac do koszul i jak zeby bylo stylowo i elegancko :( pozdrawiam Klaudia :) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna stylizacja <3
    Zapraszam Cię do mojego małego świata.
    http://piosenkabezslow.blogspot.com/
    Oczywiście obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz ładny plener, ten ze skałkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ładnie . Inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw bardzo ładny i pewnie wygodny;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger