18:47

I love red

PL : Mimo ze w Irlandii mamy dzis dzien Sw. Patryka nie ubralam sie na zielono lecz postawilam na czerwien. Szczerze mowiac nigdy nie bylam przekonana do duzej ilosci czerwieni w moich stylizacjach, tym razem mozna powiedziec ze zaszalalam. Do mojej nowej czerwonej koszuli ubralam zwykle jeansy oraz czerwone buty. Oczywiscie polaczylam to wszytsko z zlotmi dodatkami i czarna torebka. Oczywiscie mialam na sobie kurtke ale nie chcialam was nia kolejny raz zameczac :D Mam nadzieje ze wam sie podoba i czekam na wasze komentarze, milego wieczoru :*

EN : Today I should be wearing green cause of St.Patricks day but I'm not into this colour :) Instead I decided to wear this gorgeous red shirt that I combined with simple jeans and red heels, also I have added gold accessories and black bag with gold studs :) Hope you all like it , have a nice evening :*









Shirt - Persunmall  (click here
Pants - Atmosphere
Shoes - Allegro.pl

34 komentarze:

  1. Pieknie wygladsz w czerwieni. Czerwony to rowniez moj kochany kolor. Pozdrawiam:):)

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam pytanko, czy te włoski które zamówiłaś w cosmoshop są rzeczywiście naturalne?

    zdecydowanie pasuje Ci czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak sa w 100% naturalne :) cale swzczescie juz nie musze ich nosic ale polecam jak najbardziej bo mam moje od wakacji i sa w bardzo dobrym stanie a farbowalam je juz 3 razy i codziennie prostowalam :)

      Usuń
  3. wow przesliczne <3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg *_* stylizacja mega ! a koszula daje po oczach !

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Klaudia mam nadzieje, że nie uznasz tego za obsesje bądź cokolwiek innego :) jestem z Tobą, albo lepiej zabrzmi obserwuję Ciebie od początku fotobloga, pamiętam jak miałaś grzywkę na bok którą sama ścinałaś, jak dużo schudłaś i był to wielki szok dla wszystkich za każdym razem motywowałaś, że trzeba tylko chcieć, jak miałaś marchewkowy kolor włosów był też taki okres, albo jak planowałaś być blondynką i pytałaś sie o zdanie innych, ale Ci przeszło :D pamiętam jak walczyłaś z fejkami i jak każdy zarzucał Ci, że jesteś chamską osobą, bądź niemiłą, oko za oko ząb za ząb dobrze robiłaś, i nadal robisz :) dzisiejszy post bardzo mi sie podoba zresztą jak każdy inny jest dobrze dopasowany i oryginalny nie ma co siebie oszukiwać, zazwyczaj negatywne komentarze dają tylko zazdrosne kobiety, dobrze, że mężczyźni nie są tacy krytyczni i potrafią przynać kto jest piękną kobietą tak jak w twoim wypadku :) choicaż jesteś 4 lata starsza od początku to nadal tak samo piękna jak wcześniej i zaskakujesz dalej :) pozdrawiam ciepło! :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde ! Jestem w szoku ze chce Ci sie ciagle mnie ogladac :D ahh te moje czasy bycia krejzolem! No coz co moge powiedziec.. Dziekuje za bardzo mily komentarz i az mi sie cieplo na serduchu zrobilo jak to przeczytalam mam nadzieje ze bedziesz ze mna jeszcze dlugo dlugo :*

      Usuń
    2. ja też jestem z Tobą, może trochę krócej bo jakieś dwa lata, ale zawsze dajesz radę, jesteś niesamowitą motywacją dla mnie!!! :*

      Usuń
  6. tu nie masz doczepow?

    OdpowiedzUsuń
  7. Baaaaaaaaardzo Ci pasuje czerwony! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mowisz ?:D moze czesciej bede kupowac ciuchy w tym kolorze !

      Usuń
    2. noo! bardzo podobasz mi się w takich wyraźnych kolorach jak róż i teraz ta czerwień! :D

      Usuń
  8. Jeden z lepszych postów! :) masz świetną figurę

    OdpowiedzUsuń
  9. Wloski masz wyprostowane? Pieknie Ci w czerwieni zreszta jak zawsze cudownie ///// kama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. delikatnie przejechane prostownica ;) bo z natury mam takie puszace sie wlosy co czasem widac na zdjeciach wiec musialam je jakos uklepac ;d

      Usuń
  10. This outfit is fantastic - simple but very chic!
    I just found your blog and love your looks and style!
    Your new follower :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie wygladasz w czerwieni :))

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ja chciałabym potrafić wytrzymać/chodzić w takich butach ! :D są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jedne z moich najnizszych butow i tak ;d a nauczyc sie mozna w domu bardzo proste

      Usuń
  13. jak najbardziej czerwień zakładaj częściej ! ; ))
    dobry zestaw !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ;) nie mma zbyt duzo rzeczy w tym kolorze ;p

      Usuń
  14. Świetnie Ci w czerwieni. Masz ciemne włosy ciemną oprawę oczu i kolor koszuli działa tu na zasadzie kontrastu super kocham takie wyrazne przyciągające wzrok zestawy. Sama mam podobne włosy i myślę o czerwonej koszuli hi hi :-)
    Figure masz super, ćwiczysz coś?
    Pozdrawiam
    Aiszia :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. czerwony to zdecydowanie Twój kolor!

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie bardzo ładnie Ci w czerwieni :))

    OdpowiedzUsuń
  17. PRZEpięknie wyglądasz!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor! Świetna stylizacja :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie Tobie w tym kolorze . Super dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja, a w czerwieni Ci do twarzy.
    Powiedz mi jak nauczyłaś się chodzić w takich szpilkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze szpilki dostalam od babci w wieku 12 czy 13 lat i mialy one moze z 5-7cm :) pozniej z wyzszymi jak mialam problem zawsze chodzilam w nich po domu

      Usuń
  21. Pięknie w czerwieni! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger