20:52

Grey skirt

PL : Hej :) W dzisiejszym poscie znow wygrala czern za ktora odrazu bardzo przepraszam ale w taka okropna pogode az nie chce sie myslec o kolorach. Mam na sobie zwykla czarna mgielke ktora polaczylam z szara filcowa spodniczka z koronka. Musze przyznac ze spodniczka jest wykonana z bardzo grubego materialu i naprawde bylo mi w niej dzis bardzo cieplo bo ogrzewala to co trzeba : ) Do tego dodalam moje ulubione botki i duza czarna torbe. Na dole mozecie zobaczyc propozycje butow oraz kurtek na wiosne/lato ja juz zaczynam robic zapasy na cieple dni! :) 

EN : Hey :) In today's post the main colour is black. I decided to wear my mesh shirt and combined it with warm skirt made from felt. It is great for a weather like today. I have added one of my favourite black suede boots and my bag that I bought recently. I hope you like it and below you can see my shoes & coats must haves for spring and summer ;) 







Shirt - h&m
Skirt - Persunmall (click)
Bag - Bangood (click)
Shoes - Allegro.pl

 


______________________________________________________________

 

Click |Click  

 








22 komentarze:

  1. ta kiecka jest okropna ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaazdy ma swoj gust ;) gdyby byla okropna to bym jej nie ubrala

      Usuń
    2. hahahah jest cudna preciez :)

      Usuń
  2. no tak bo ty przecież wszystko piękne masz..

    OdpowiedzUsuń
  3. power is black :) uwielbiam czerń świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te biale i niebieskie butki mi sie starsznie spodobaly :o

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrób coś z tymi odrostami,są okropne!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo łądny, kobiecy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najwygodniejsze buty jakie można było stworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. te kalosze u mnie w mieście po 25 zł, tyle szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no świetnie jest :) ale faktycznie masz rację w taką burą pogodę to aż się nie chce, a czerń jest wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. różowa i niebieska kurtka są piękne, ale ta cena.... :D gdyby były tańsze to by się u mnie w szafie znalazły, ale szkoda hajsu tyle na kurtke :D

    OdpowiedzUsuń
  11. serio te kalosze Ci się podobają? mimo tej błyskotki na kokardce?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo smacznie :) no za dużo ostatnio tej czerni...ale nie ma co narzekać :) Bo stylizacje na wielki + !

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz. Oczywiście zrobiłam klik. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. buty są piękne, szukam takich od dawna :( chciałabym ubierać się właśnie tak jak Ty w tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger