16:35

Brown wedges

Hej kochane :) Mam troche mniej czasu bo za 11 dni matura ! Wcale sie nie stresuje ani nie przejmuje. Naprawde zdaje sobie sprawe jak wygladaja moje wlosy.. sa w stanie tragicznym ale nie chcialam niszczyc ich farbami dlatego jak pieknie widac na ponizszych zdjeciach kolor jest tragiczny. W tym tygodniu musze zamowic nowe wlosy clip- in. Narazie szukam tych jedynych dobrych jakosciowo i tak zeby bylo ich duzo nie jak w przypadku obecnych. Powracajac do stylizacji. Spodnie zamowilam na ebay niestety nie przyszly takie jak chcialam. Mialy byc bardziej matowe niz swiecace. W stylizacji jak zwykle wygoda i minimalizm. 













Koszula - Dunnes Store | Spodnie - Ebay.ie | Buty - www.renee.pl | Torba - Atmosphere | Bransoletka - House



38 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja, świetnie wyglądasz:) Ile już nie farbujesz włosów ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) zeby ci nie sklamac to chyba od pazdziernika albo grudnia jakos tak ;D

      Usuń
    2. ja właśnie to samo, strasznie mam zniszczone i z czarnych też już nie farbuje, a chciałabyś odzyskać swój naturalny kolor czy krótka regeneracja ?:)

      Usuń
    3. nie nie poprostu chcialam dac im troche odpoczac :) zapewne przed wylotem na wakacje pofarbuje znow :D

      Usuń
  2. Świetna stylizacja :) Włosy wcale nie są tragiczne, zdaje Ci się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie nie! Tecza na glowie z kazdego mozliwego odcieniu brazu :)

      Usuń
  3. nie polecam tych spodni,serio. Miałam je ubrane dosłownie kilka razy i mi się poprzecierały. A nie były to byle jakie

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne buty i bransoletka !!! !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty sa naprawde wygodne ! W sobote przetanczylam w nich caly wieczor :)

      Usuń
  5. kocham ogladać twojego blooga! :) widać że znasz się i lubisz modę ;)
    a może znasz jakieś dobre ćwiczenia na plaski brzuch oraz na jędrną/lepszą pupe? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne co na pupe to robiebie przysiadow.. podobno u mnie bylo widac efekt bardzo szybko chociaz ja nic nie widzialam :) Na brzuch nic niestety nie mam ;c chociaz podobno 8 min abs jest super ;>

      Usuń
    2. też slyszalam o przysiadach ale nie wierzylam w to :) a ile dziennie robilas ich? :) jak moge wiedziec?

      Usuń
    3. zaczynalam od 60 pozniej jak juz nie bolalo robilam po 200 :)

      Usuń
    4. o kurde!! :o podziwiam... :)

      Usuń
  6. a6w jest rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ćwiczenia z mel b są świetne, i ma zestawy na różne partie ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna stylizacja i koturny ! ale Ty jesteś śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. do kogo wylatujesz do Polski?

    OdpowiedzUsuń
  10. minimalizm? z biżuterią, wysokimi butami i latexwymi spodniami ? minimalizm by był jakby był zwykłe buty, bez torby z ćwiekami i biżuterii koleżanko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sa lateksowe to raz :) dwa nie ma za duzo kolorow trzy sa to zwykle buty a torba i bransoletka tez nei sa szalowe

      Usuń
  11. wszystko naprawdę super, nawet spodnie się wybroniły :) ale buty skojarzyły mi się z kopytkami :( masz chudą łydkę i wieeeeeelki but.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem fanka duzych butow coz ja poradze :D

      Usuń
    2. zauważyłam ;) najważniejsze, że Ty dobrze się w nich czujesz :)

      Usuń
    3. sa to naj wygodniejsze buty na swiecie : )

      Usuń
  12. szkoda że masz maskę na twarzy (pomarańczka) nie estetycznie to wgl wygląda. moim zdaniem masz źle dobrany podkład

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam najasniejszy ktory kupilam dzis i pani w sklepie mi go dobrala wiec swoje uwagi zostaw dla siebie bo mam dobrany idealnie tylko jest takie cos jak przyciemnianie zdjec ! I tak zle i tak nie dobrze !!!

      Usuń
  13. podziwiam Cię, że chodzisz na tak wysokich butach, woo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wysokie buty ! :) W kazdych jest dosc wysoka platforma ktora balansuje sie z wysokim obcasem i sa naprawde wygodne !

      Usuń
  14. jeśli chodzi o włosy to polecam Ci stronkę doczepiane.pl, można się dogadać i wyśla za granicę :-) ja swoje mam już 5 miesięcy i wygladaja wciaż jak nowe a sa po 3 farbowaniach i rozjaśnianiu :D poza tym jest ich tak dużo, że nie doczepiam wszystkich a swoje włosy mam dość grube :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak znam ta stronke ale kiedys jakas dziewczyna kupowala i widzialam fotki i ci powiem ze wygladem wygladaly jak syntetyki swiecily sie okropnie... Ale zobacze , i dziekuje za komentarz :)

      Usuń
  15. zakochałam się w tych spodniach :) ratuj mnie. gdzie mogę je dostać? prócz e-bay. będę wdzięczna za odp :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger