20:32

Pink glasses and Denim

W koncu slonce! Po tygodniu deszczu az skakalam z radosci zeby ubrac szorty. Hmm jak zwykle w moim prypadku outfit bardzo 'widoczny' i przyciagajacy uwage.  16 cm koturny naprawde nie przeszkadzaja w wygonym chodzeniu. Czekam na paczuszki ktore niedlugo do mnie przyjda. A niestety na jedna bede musiala poczekac az do wakacji :c Koniec szkoly za tydzien i juz niedlugo matura. A dzis postanowilam ze 'fotografia' to cos co chce robic dodatkowo do mojej wymarzonej pracy stewardessy. Mam nadzieje ze ogarne jakos dwa kierunki :) 










Koszula - Atmosphere | Spodenki - DIY | Buty - www.deezee.pl | Torba - www.etorebka.pl/ | Okulary - Primark 


70 komentarzy:

  1. jaka Ty jesteś śliczna ;) i jakie nogi ci się chude zrobiły *.* a ten stój jest idealny naprawdę buty ekstra koszula mega ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wiem co wy macie z tymi nogami ja nic nie widze :D ale dziekuje !

      Usuń
    2. buty na wysokim obcasie wysmuklaja nogi^^ ; ) w tym sie kryje cala prawda

      Usuń
    3. a szczegolnie ze pod postami w vansach dostaje takie same komentarze: )

      Usuń
  2. uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba ;D a yte spodenki robiłaś w wybielaczu do wc ? czy w wybielaczu do tknin ?

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne dobranie kolorów! ^^
    ja bym się na ulicy oglądnęła. :p
    ~Paula.

    OdpowiedzUsuń
  5. UWIELBIAM TE BUTY! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. aww <3 kocham twoje buty ;)

    nie obcierają Cie ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cos ty nic a nic :)

      Usuń
    2. to genialnie ;) planuje tez takie kupić ale w kolorze nude i boje się,że będą obcierały ;<

      Usuń
    3. to kupuj :) nie maja nawet gdzie obcierac

      Usuń
  7. ja Cię wyglądasz tu mega seksownie !!
    na pewno bym koło Ciebie nie przeszła obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mialas tutaj doczepy?

    OdpowiedzUsuń
  9. nie zimno Ci było? mimo że słońce to i tak zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nogi naprawdę Ci zeszczuplały i są mega zgrabne i ładne! :D
    Aaa ten outfit chyba najlepszy ze wszystkich, to dobranie kolorów, dodatków, no ekstra :D.
    A koszula z tymi wstawkami jest niesamowita.
    Wielki plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz ! rewelacyjna figura :)

    OdpowiedzUsuń
  12. BUTY<3


    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. ile dalas za buty ? widzialam identyczne za 60 na przecenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sa cudne !
      chyba sie skusze niska cena, myslalam moze ze jakies sklejki ale jak twoje tak kupilas to mega :)

      Usuń
  14. Cudownie co stylizacja to mnie zaskakujesz :)
    Zacznij tworzyć swoje projekty - mówię Ci zabijesz majątek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cos ty ! ocipialabym jak bym miala robic cos wlasnorecznie :) przy tych spodenkach myslalam ze wyjde z siebie i stane obok

      Usuń
  15. Boże jakie ty masz idealne nogi ! Jak ty to robisz ?! ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz jak ? siedzac na kanapie i jedzac hamburgery tak jak przed sekunda !

      Usuń
  16. Gdybym była chłopakiem to kurwa :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  18. kochanie jestem pod wrazeniem ! :) |*

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie Klaudia ! :)

    Co stylizacja to coraz lepsza :D uwielbiam tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  20. ty się nazywasz blogerką? bo wstawiasz sobie jakieś posty ze swoimi ubiorami? chyba trochę za duże słowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak nazwiesz osobe ktora dodaje posty na bloga i fotobloga :)

      Usuń
  21. To będę wybierała te linie lotnicze , na ktorych bedziesz Ty. Miła , śliczna i uprzejma ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fotografia :OOOOOOO

    OdpowiedzUsuń
  23. szafiarka hahaha dziewczyno po co ci ten blog.. nikt sie na tobie nie bedzie wzorowal, brzydko sie ubierasz xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po to zeby wlasnie wchodzily tutaj takie jak ty anonimkowe twarze bez przyszlosci :) adios!

      Usuń
  24. PRZECIEZ TO PALCE POTEM odpadaj ja mam 14 cm i mnie palce bolaly po dniu chodzenia masakra i wogole mialam tak ze przechylilam stope w przod i prawie upadlam

    OdpowiedzUsuń
  25. a jak kupowalas w deeze to dostawalas jakies naklejki i przypinki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie , dawno nic nie kupowalam tam a w pazdzierniku jeszcze chyba nie dawali nic takiego..

      Usuń
  26. Wygladasz super ! Widac ze blog prowadzisz dla siebie a nie dla kasy jak inne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zrobilas te spodenki?

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje buty są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale jesteś chuda :OOO

    OdpowiedzUsuń
  30. Niesamowita stylizacja - wygladasz mega kobieco oraz stylowo ;-)) Zdecydowanie dodaje do obserwowanych tego bloga! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna stylizacja!:) buty wyglądają genialnie:) chociaż ja pewnie nie dałabym rady chodzić w nich cały dzień;)

    z przyjemnością obserwuję i zapraszam do mnie;)
    http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie odważne i nietuzinkowe stylizacje. Wyglądasz genialnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajny zestaw! świetne buty!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Robi wrażenie, podoba mi się :) !!

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialna stylizacja, napatrzeć się nie mogę! :) A koturny? Właśnie takie, jakich szukam, wow! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. " nie bawię się w takie rzeczy ", niestety ci nie pomogę, tak jak ty kiedyś nie chciałaś pomóc mi... także karma wraca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dla siebie robie konkurs ale dla was wiec ur choice : )

      Usuń
  37. wszystko genialnie dograłaś, koszula z różową wstawką, buty (boskie!), okulary, makijaż. Wszystko bardzo mi sie podoba!!!
    Dodaje do obserwowanych i czekam z niecierpliwością na następne stylizacje!:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz fantastycznie, widać że ta stylizacja genialnie współgra z Twoją osobowością, ta pozytywna energia aż bije z tego zdjęcia :) Ciekawi mnie czy taka jesteś naprawdę, w rzeczywistości. strasznie mi się podoba połączenie neonów z jeansem, bosko to wygląda! Obserwuję kochana i dzięki za odwiedzenie mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka wlasnie jestem a kolorowym ubiorem zarazil mnie moj mezczyzna :D

      Usuń
  39. śliczna z Ciebie dziewczyna! :) przepiekne kolory, rewelacyjna stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  40. nie wierzę, że dla nas, nas chcesz wykorzystać :PPPP

    OdpowiedzUsuń
  41. ale duzzzzzaaaaaaa pupa.

    OdpowiedzUsuń
  42. najlepsza Twoja stylizacja <3 buty najlepsze !

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger