7:32 PM

Pink glasses and Denim

W koncu slonce! Po tygodniu deszczu az skakalam z radosci zeby ubrac szorty. Hmm jak zwykle w moim prypadku outfit bardzo 'widoczny' i przyciagajacy uwage.  16 cm koturny naprawde nie przeszkadzaja w wygonym chodzeniu. Czekam na paczuszki ktore niedlugo do mnie przyjda. A niestety na jedna bede musiala poczekac az do wakacji :c Koniec szkoly za tydzien i juz niedlugo matura. A dzis postanowilam ze 'fotografia' to cos co chce robic dodatkowo do mojej wymarzonej pracy stewardessy. Mam nadzieje ze ogarne jakos dwa kierunki :) 










Koszula - Atmosphere | Spodenki - DIY | Buty - www.deezee.pl | Torba - www.etorebka.pl/ | Okulary - Primark 


72 comments:

  1. jaka Ty jesteś śliczna ;) i jakie nogi ci się chude zrobiły *.* a ten stój jest idealny naprawdę buty ekstra koszula mega ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nie wiem co wy macie z tymi nogami ja nic nie widze :D ale dziekuje !

      Delete
    2. buty na wysokim obcasie wysmuklaja nogi^^ ; ) w tym sie kryje cala prawda

      Delete
    3. a szczegolnie ze pod postami w vansach dostaje takie same komentarze: )

      Delete
  2. bardzo mi się podoba ;D a yte spodenki robiłaś w wybielaczu do wc ? czy w wybielaczu do tknin ?

    ReplyDelete
  3. ładne dobranie kolorów! ^^
    ja bym się na ulicy oglądnęła. :p
    ~Paula.

    ReplyDelete
  4. UWIELBIAM TE BUTY! ♥

    ReplyDelete
  5. aww <3 kocham twoje buty ;)

    nie obcierają Cie ?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to genialnie ;) planuje tez takie kupić ale w kolorze nude i boje się,że będą obcierały ;<

      Delete
    2. to kupuj :) nie maja nawet gdzie obcierac

      Delete
  6. ja Cię wyglądasz tu mega seksownie !!
    na pewno bym koło Ciebie nie przeszła obojętnie :)

    ReplyDelete
  7. mialas tutaj doczepy?

    ReplyDelete
  8. nie zimno Ci było? mimo że słońce to i tak zimno :(

    ReplyDelete
  9. Nogi naprawdę Ci zeszczuplały i są mega zgrabne i ładne! :D
    Aaa ten outfit chyba najlepszy ze wszystkich, to dobranie kolorów, dodatków, no ekstra :D.
    A koszula z tymi wstawkami jest niesamowita.
    Wielki plus! :)

    ReplyDelete
  10. świetnie wyglądasz ! rewelacyjna figura :)

    ReplyDelete
  11. ile dalas za buty ? widzialam identyczne za 60 na przecenie

    ReplyDelete
    Replies
    1. sa cudne !
      chyba sie skusze niska cena, myslalam moze ze jakies sklejki ale jak twoje tak kupilas to mega :)

      Delete
  12. Cudownie co stylizacja to mnie zaskakujesz :)
    Zacznij tworzyć swoje projekty - mówię Ci zabijesz majątek :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. cos ty ! ocipialabym jak bym miala robic cos wlasnorecznie :) przy tych spodenkach myslalam ze wyjde z siebie i stane obok

      Delete
  13. Boże jakie ty masz idealne nogi ! Jak ty to robisz ?! ;o

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz jak ? siedzac na kanapie i jedzac hamburgery tak jak przed sekunda !

      Delete
  14. Gdybym była chłopakiem to kurwa :D

    ReplyDelete
  15. Super stylizacja!

    ReplyDelete
  16. kochanie jestem pod wrazeniem ! :) |*

    ReplyDelete
  17. Pięknie Klaudia ! :)

    Co stylizacja to coraz lepsza :D uwielbiam tu zaglądać

    ReplyDelete
  18. ty się nazywasz blogerką? bo wstawiasz sobie jakieś posty ze swoimi ubiorami? chyba trochę za duże słowo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A jak nazwiesz osobe ktora dodaje posty na bloga i fotobloga :)

      Delete
  19. To będę wybierała te linie lotnicze , na ktorych bedziesz Ty. Miła , śliczna i uprzejma ! :)

    ReplyDelete
  20. fotografia :OOOOOOO

    ReplyDelete
  21. szafiarka hahaha dziewczyno po co ci ten blog.. nikt sie na tobie nie bedzie wzorowal, brzydko sie ubierasz xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. po to zeby wlasnie wchodzily tutaj takie jak ty anonimkowe twarze bez przyszlosci :) adios!

      Delete
  22. PRZECIEZ TO PALCE POTEM odpadaj ja mam 14 cm i mnie palce bolaly po dniu chodzenia masakra i wogole mialam tak ze przechylilam stope w przod i prawie upadlam

    ReplyDelete
  23. a jak kupowalas w deeze to dostawalas jakies naklejki i przypinki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie , dawno nic nie kupowalam tam a w pazdzierniku jeszcze chyba nie dawali nic takiego..

      Delete
  24. Wygladasz super ! Widac ze blog prowadzisz dla siebie a nie dla kasy jak inne.

    ReplyDelete
  25. Jak zrobilas te spodenki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. to dlatego takie ch*jowe :)

      Delete
    2. nie wyszly ci i sie wyzywasz czy o co chodzi ;>?

      Delete
  26. Twoje buty są ekstra!

    ReplyDelete
  27. Ale jesteś chuda :OOO

    ReplyDelete
  28. Niesamowita stylizacja - wygladasz mega kobieco oraz stylowo ;-)) Zdecydowanie dodaje do obserwowanych tego bloga! ;-))

    ReplyDelete
  29. świetna stylizacja!:) buty wyglądają genialnie:) chociaż ja pewnie nie dałabym rady chodzić w nich cały dzień;)

    z przyjemnością obserwuję i zapraszam do mnie;)
    http://balaczka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Uwielbiam takie odważne i nietuzinkowe stylizacje. Wyglądasz genialnie. :-)

    ReplyDelete
  31. bardzo fajny zestaw! świetne buty!
    dziękuję za odwiedziny :)

    ReplyDelete
  32. Robi wrażenie, podoba mi się :) !!

    ReplyDelete
  33. Genialna stylizacja, napatrzeć się nie mogę! :) A koturny? Właśnie takie, jakich szukam, wow! :D

    ReplyDelete
  34. " nie bawię się w takie rzeczy ", niestety ci nie pomogę, tak jak ty kiedyś nie chciałaś pomóc mi... także karma wraca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie dla siebie robie konkurs ale dla was wiec ur choice : )

      Delete
  35. wszystko genialnie dograłaś, koszula z różową wstawką, buty (boskie!), okulary, makijaż. Wszystko bardzo mi sie podoba!!!
    Dodaje do obserwowanych i czekam z niecierpliwością na następne stylizacje!:))

    ReplyDelete
  36. Wyglądasz fantastycznie, widać że ta stylizacja genialnie współgra z Twoją osobowością, ta pozytywna energia aż bije z tego zdjęcia :) Ciekawi mnie czy taka jesteś naprawdę, w rzeczywistości. strasznie mi się podoba połączenie neonów z jeansem, bosko to wygląda! Obserwuję kochana i dzięki za odwiedzenie mojego bloga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. taka wlasnie jestem a kolorowym ubiorem zarazil mnie moj mezczyzna :D

      Delete
  37. śliczna z Ciebie dziewczyna! :) przepiekne kolory, rewelacyjna stylizacja :))

    ReplyDelete
  38. nie wierzę, że dla nas, nas chcesz wykorzystać :PPPP

    ReplyDelete
  39. ale duzzzzzaaaaaaa pupa.

    ReplyDelete
  40. najlepsza Twoja stylizacja <3 buty najlepsze !

    ReplyDelete

Moj blog to nie portal do reklamowania swojego bloga :)
Komentarze z linkami do bloga kasuje.

Copyright © 2016 Vougue , Blogger