18:22

Make up mix

Dzis troche o kosmetykach i makijazu. Z racji tego ze przewaznie moj makijaz sklada sie z podstawowych rzeczy czyli : podklad , eye-liner , tusze , roz i kredka dzis zrobilam cos mocniejszego. Taki makijaz jak na zdjeciu przewaznie robie gdy gdzies wychodze. Chociaz nie za bardzo przepadam za cieniami. Wybralam sie na male zakupy i kupilam sypki puder ktory ostatnio przypadkowo  sprobowalam i jest naprawde super ! Skora jest matowa nic sie nie swieci i makijaz trzyma sie naprawde dlugo (czyli jak w przypadku ostatniej imprezy ponad 6 h ) i wszystko bylo na swoim miejcu. Co do tuszy.... Raczej trzymam sie swojego tuszu z Essence ale cos mnie podkusilo zeby kupic te dwa. Zobaczymy jak sie sprawdza napewno dam wam znac ! 
A przy okazji robie dzis Video Czat na ktory serdecznie zapraszam o 18:45 :) 











17 komentarzy:

  1. piękne oczy ;*, używałam podkładu i żelu z tej serii rimmela, i nie utrzymywał sie zbyt długo na twarzy stąd moje zdziwienie że jest trwały. Ważne że tobie odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda fluid z tej seri jest do dupy sama kieds go kupilam i po kilku razach wyladowal w smietniku ;)

      Usuń
  2. Możesz powiedzieć jakiego fluidu używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jakiego eyelinera używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://vouguex.blogspot.ie/2013/03/my-make-up-routine.html tu jest wszystko ;)

      Usuń
    2. Dziękuję :)

      Usuń
  4. Oczy masz mega z profilu no no :) !!
    Znów nie zdążylam na twoj videochat :(( kiepsko !

    OdpowiedzUsuń
  5. nie polceam tego różowo-czarnego z rimmela,ja miałam jakiś czas temu,bardzo szybko się kończy,skleja rzęsy..

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wary jak po botoksie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny powód, dla którego Cię uwielbiam, tuszujesz rzęsy i nie martwisz sie jak te inne lalunie blogerki żeby nie było efaktu 'pajęczych nóżek' !
    Pozdrawiam Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oby dwa tusze są okey ;- ) sama ich używam i nie mam żadnych zastrzeżeń !

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabyś pokazać efekty jakie są np tylko rzęs po tym pomarańczowym? Bo chcialam kupić ale nie jestem pewna czy byłby to dobry zakup. Ma jakieś wady?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest odpowiedni ale uzywam go z 3 innymi tuszami :)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger