16:26

Studded blazer

Przepraszam za okropne zdjecia niestety bylam zmuszona dzis na robienie zdjec statywem. I jestem pewna ze mojej prywatnej fotografce wyszlo by to o wiele lepiej. Wciaz czekam na moje piekne buty! We Wtorek ostatni dzien szkoly i z tej okazji sie przebieramy :) Kostium mam wybrany tylko musze wyszukac gdzies zoltych butow! Napewno pokaze wam jakies zdjecia! Za rowne 3 tygodnie matura a pozniej oczywiscie wakacje ! Ten rok szkolny zlecial okropnie szybko a wakacje 2012 pamietam dokaldnie tak jak byly by wczoraj !






Marynarka - Reserved | Spodnie - Bershka | Koszulka - NewLook | Buty - Zara



18 komentarzy:

  1. Ale lipna jakosc! xD :*

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ostatnia klasa maturalna leci w zawrotnie szybkim czasie:) Marynarka bardzo dobrze wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. marynarka ! <3
    jednak całe zestawienie nie ciekawie , za ponuro , ciemno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedys ktos poprosil zebym odtworzyla outfit z pewnego zdjecia dlatego o zrobilam ;)

      Usuń
    2. Aaa mi się ta stylizacja podoba :) nie jest ponura !

      Usuń
  4. mogłabyś mi doradzić? co załozylabys do prostej bialej koronkowej sukienki? cos takiego: http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl&biw=1024&bih=677&tbm=isch&tbnid=wjRRX5yYQuZMFM:&imgrefurl=http://helpihavenothingtowear.blogspot.com/2012/11/biaa-koronkowa-sukienka-i-czarne.html&docid=kP0n0H9bMAP5dM&imgurl=http://1.bp.blogspot.com/-woM-A-_nP2E/UKT20mOQyjI/AAAAAAAADu0/_Mo8-OyUv5w/s1600/5.jpg&w=644&h=968&ei=z8WTUYTJE8_34QSqkoCAAw&zoom=1&ved=1t:3588,r:26,s:0,i:242&iact=rc&dur=680&page=2&tbnh=191&tbnw=134&start=18&ndsp=24&tx=65&ty=94
    za jakąkolwiek odpowiedź będę wdzięczna, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym za bardzo nie szalala buty : http://deezee.pl/obuwie_damskie/czolenka/platformy_cieliste_barbara7_su.html
      torba : http://fleq.pl/sklep/produkt,pokaz,41550 i zlote dodatki :)

      Usuń
  5. Fakt troche ciemno ale i tak jestes super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo spędziłaś te wakacje z Emilem , a ja czasem sobie strasznie za nim tęsknie :(:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam wrazenie jakby ta marynarka była za duża i tu nie pasowała.
    Reszta świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna marynareczka:)

    Zapraszam na konkurs na blogu:
    letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi there! I could have sworn I've been to this site before but after browsing through some of the post I realized it's new to me.
    Nonetheless, I'm definitely happy I found it and I'll be bookmarking and checking back often!


    Here is my web site :: polo outlet store

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger