17:02

Which one ?

Z gory przepraszam za slaba jakos zdjec ale nie potrafie robic zdjec bez lampy w domu :) Mam dylemat i musicie mi pomoc. Za 2 tyg mam 'Graduation' czyli praktycznie zakonczenie szkoly i nie mam pojecia w co sie ubrac. Mam dwie sukienki ktore znalazlam w szafie. Co myslicie o nich ? A moze widzialyscie gdzies fajne sukienki ktore wam sie spodobaly ? Podsylajcie linki i wyrazcie swoja opinie. Obie sukienki mi sie okropnie podobaja tylko nie wiem ktora wybrac.


&


&






&






76 komentarzy:

  1. ta 2 bardziej pasuje na imprezę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy zestaw ! :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. tą drugą, ładniejsza jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie pierwsza :) i jesteś śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wydaje mi się że ta druga jest lepsza ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga ! Boskie buty <3

    OdpowiedzUsuń
  8. w kwiatki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. na zakończenie szkoły ubrałabym tę drugą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem ta druga stylizacja jest lepsza na zakończenie roku ponieważ jest bardziej elegancka a ta pierwsza to raczej na wyjście gdzieś na spacer ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga zdecydowanie bardziej wyjściowa, oficjalna bo ta w kwiatki to raczej taka na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga lepsze, bardziej elegancka.. ale do niej proponuję buty z pierwszego zestawu, albo klasyczne nude bez żadnych ozdób(np. kokardki) ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. druga jest bardziej taka wyjściowa ,taka elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniałe są:) jednak pierwsza jest bardziej odpowiednia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Druga jest bardziej odpowiednia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. w obu wyglądasz zajebiście :D

    OdpowiedzUsuń
  17. druga lepsza ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. They're both pretty! But I think number two, it looks so glamorous :)

    Simone, XO
    http://roc-ldn.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  19. druga zdecydowanie lepsza na taką okazję :) za to pierwsza idealna na letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwsza zdecydowanie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja bym ubrała pierwszą ! dodałabym tylko eleganckie dodatki i będzie sie super prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wybierz drugą ;) nie pożałujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wybrałabym nr 2 :) wydaję mi się, że bardziej pasowałaby na zakończenie szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 2 zestaw <3!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. druga, bo bardziej sie nadaje na taka okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wybrałabym drugą sukienkę :). A szukałaś jakichś na asos? Mają całkiem fajne i jest ich mnóstwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukalam nic mi nie wpadlo w oko wlasnie.. ;c

      Usuń
  27. druga lepsza jak na taką okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ta druga będzie idealna ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. 2 lepsza ze względu na tą okazję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko tutaj koniec roku nie jest taki jak w polsce tu jest poprostu impreza z nauczycielami : D

      Usuń
    2. Tak zgadzam się z koleżanką 2 jest cudowna a nawet mogłabyś buty z 1 zestawu zabrać to 2 lepiej by wyglądało :>

      Usuń
    3. Wiem, wiem, ale wiesz zawsze to nauczyciele. Źle by buty z 1 zestawu nie wyglądały do 2, ale ja stawiam jednak na 2 zestaw bez zmiany butów :> +sukienkę z 2 zdj. chyba rzadko miałaś na sobie, a teraz jest okazja, więc po co ma wisieć na wieszaku :-)

      Usuń
  30. jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie to pomyślałam ' wybierz tą, wiosna jest to idealnie sukienka z kwiatowymi wzorami się nada ', ale jak przewinęłam dalej i zobaczyłam kiecke numer 2 to stwierdziłam, że musisz wybrać 2! jest cudna !! :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Obydwa zestawy cudowne, ale 1. stylizacja była taka.. może niezbyt okazyjna jak na impreze z nauczycielami :D Dlatego wybrałabym tą drugą :)

    OdpowiedzUsuń
  32. 2 stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  33. 2 sukienka lepsza bo bardziej pasuje na zakończenie :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Skoro impreza to zdecydowanie 2 :) Pierwsza taka dziewczęca,delikatna, wręcz powabna :D

    OdpowiedzUsuń
  35. mi bardziej podoba się 2gi zestaw, ale ostatnio w Bershka widziałam obłędną sukienkę ! -> http://www.bershka.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/bershkapl/pl/bershka/179547/2314003/Rozszerzana%2Bsukienka%2BBershka/ :)

    OdpowiedzUsuń
  36. zdecydowanie druga;*

    OdpowiedzUsuń
  37. ZESTAW DRUGI.

    OdpowiedzUsuń
  38. Na imprezę oczywiście 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wieśniaro. Ta 2 sukienka jest bardziej imprezowa i po 2 te szare buciki z torebką do niej nie pasują. Ta 1 jest ładna i może być, choć ja bym się ubrała klasycznie na biało czarno np, z dodatkiem żółtego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesniaro ? szare ? chyba bezowe :) no to powodzenia jak bys sie tak ubrala

      Usuń
  40. 2gi zestaw bardziej adekwatny do okazji, ale obie sukienki są piękne :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdecydowanie druga, bardziej elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Druga sukienka jest prześliczna :)

    Zapraszamy do nas, jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  43. wybralam 2 ze wzgledu na okazje, ale napsialas wzyej ze macie inne zakonczenie roku, wiec zdecydoanie pierwszaza, ejst slicnza:)

    OdpowiedzUsuń
  44. zdecydowanie 2, bardziej elegancka, 1 możesz zawsze założyc jak będzie ładna pogoda :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak najbardziej drugi zestaw:)

    Torebka podbiła moje serce!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwsza stylizacja na zakończenie roku jak najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. druga! jest bardziej 'elegancka', a pierwsza jest zwyczajna w kwiatki.. :D
    zreszta ładniej ci w tej drugiej no i dodatki są lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  48. pierwsza to na jakas 18nastke. druga bedzie idealnie pasowac na zakonczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. drugi zestaw ładniejszy :)
    a sukienka jest wręcz przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  50. Wydaje mi sie, ze ta druga na zakonczenie : )
    ta pierwsza super sie nadaje na randke, na cieple dni, bo ma piekne kolory ; >

    OdpowiedzUsuń
  51. druga ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  52. pierwszy zestaw bardziej się nadaje bo jest skromniejszy i wiosenno/letni a ten 2 taki typowy na impreze ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger