16:33

Shopping and outfit

Witam :) Mamy dziś trochę duchotę niestety bez słońca.. Nienawidze takiej pogody! Dlatego rano z mama wybrałam się do Primarka zobaczyć co nowego. Kocham ten sklep a szczególnie to ze w Polsce ludzie nie mają tam takich samych ubrań.W outficie chciałam pokazać wam jak spodenki wyglądają na mnie i to z czym bym je połączyła. Jak widać lakuś bardzo lubi wchodzić mi w zdjęcia :) Aha.. I ktoś gdzieś prosił o długość moich włosów po waxie :)






Moim zdaniem najlepsze skarpetki do Vansow :) 













52 komentarze:

  1. aa boskie spodenki ile za nie dałaś ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. też kocham ten sklep! zawsze jak przyjeżdżam do Corku to jestem w nim codziennie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. codziennie nie ma po co ale co tydzien , jak najberdziej :)

      Usuń
  3. dziwny tylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak zawsze musi byc z nim cos nie tak :DDDDDD

      Usuń
    2. Właśnie fajny w tych spodenkach :P
      Miałaś wlosy za ramiona, to tak gdzieś dobre 10cm urosły, nie?

      Usuń
    3. Nie no tak z 6 cm :)

      Usuń
  4. Zgadzam się co do skarpetek bo ich przynajmniej nie widać :) nie wystają z vansów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tandeta jest jak wystaja a szcegolnie jakies kolorowe to wgl porazka :)

      Usuń
  5. ile wydałaś na te zakupy?

    OdpowiedzUsuń
  6. do kogo jedziesz do Polski?

    OdpowiedzUsuń
  7. brzydkie kolana ale pupa nawet spokoo

    OdpowiedzUsuń
  8. a my się cieszymy, że rzadko jesteś w Polsce - żart

    pośmiałam się z tego tekstu typowo dla 9 latki, że w polsce nie ma takich ciuchów, zmieniłam totalnie o Tobie zdanie





    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba ze kupisz sobie na allegro o 70 % drozej to bd miec :) fajnie ze zmienilas zdanie na podstawie czegos takiego :DDD

      Usuń
  9. Koszulki na pierwszych dwóch zdjęciach mają świetnie kolory!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sa takie oversize i byly za grosze to az zal nie kupic :)

      Usuń
  10. mam bordowe trampeczki;p

    OdpowiedzUsuń
  11. W stradivariusie [ nie wiem jak to sie tam pisze ] :D są takie same badz byly wiec niekoniecznie w Polsce takich rzeczy nie ma ;p no i mysle ze zwykle topy które pokupowałaś również znajdą się wszedzie. Wiec troche sie mija z celem to co napisałaś ;p chociaz nie powiemn ze tez bym sobie poszla na takie zakupy. niestety mi mama nie da xd i musze sama wyskrobac, pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzilo mi tylko o te rzeczy ale ogolnie :)

      Usuń
  12. po ile sa te buty w penneysie?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie myslalas nad wybielaniem zebow?

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej pisałaś kiedyś, że walczyłaś z trądzikiem i brałaś 3 miesiące tabletki, pamiętasz może jakie? I jaki to zabieg miałaś później na twarzy i czy Ci pomógł? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kazdy ma inna skore idz do drematologa on da Ci takie jakie sa odpowiednie dla twojej :) laser na blizny, tak

      Usuń
  15. Ostatnio też kupiłam sobie tą bluzę i spodenki tylko inny kolor :) Jakbym mogła wykupiłabym ten cały sklep :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcialam jeszcze jasno różowe ale byly same ogroooooomne rozmiary :c

      Usuń
    2. Ja mam właśnie jasno różowe trafił mi się rozmiar 34 :D

      Usuń
  16. Spodenki są mega i fajnie na Tobie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pamiętasz ile konretnie dałaś za te koszulki oversize na pierwszym zdjęciu ? :>
    są meeeega *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. pamiętasz ile konretnie dałaś za te koszulki oversize na pierwszym zdjęciu ? :>
    są meeeega *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. ale wspaniałe rzeczy!, uwielbiam tą firmę, nie drogo, jakoś jest dobra, a do tego mało która osoba ma taką rzecz w POLSCE :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ile już stosujesz tą odżywkę ;o ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślisz, że skoro u ciebie w Irlandii są te spodenki to w Anglii np w Luton, też będą>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sadze bo tu juz byly ostatki :)

      Usuń
    2. A jest jakas strona internetowa ze zdjeciami ubran primarka, ewentualnie sklep online?

      Usuń
    3. niestety nie :) mozesz ewntualnie zamowic przez allegro placac o 100% wiecej niz jest to warte w sklepie :D

      Usuń
  22. a zerknelabys czy sa te spodenki prosze? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. one maja wywiniete mankiety i kieszenie na zamek?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do działania!
Dziękuję !

Copyright © 2016 Vougue , Blogger